Hvad koster en lastbil ?
Fra : martin bjerre

Dato : 23-06-08 17:01

Jeg ved godt at lastbiler fåes i mange prisklasser. Det det hele drejer sig
om er at jeg overvejer at anskaffe mig en mindre lastbil til at fragte min
folkeracer på. Jeg kan bare ikke gennemskue priserne på
vægtafgift/vejbenyttelsesafgift og jeg kan ikke finde nogen steder hvor det
er beskrevet (så jeg kan fatte det).
Er der nogle af de kloge her der har et bud/erfaring ?
Også gerne lidt info om forsikringspriser.

Der bliver tale om en lastbil under 10-12 ton

Martin

Fra : Morten Lund

Dato : 23-06-08 18:33

martin bjerre wrote:

> Der bliver tale om en lastbil under 10-12 ton

Jeg vil tro du kan få en MAN 8.163 fra omkring år 2000 med nogle få hundrede
tusinde km på bagen for omkring 10.000¤ i Tyskland. Måske endda mindre. Men
du skal lige huske at lægge moms på, hvis den skal bruges privat. Jeg har
selv en 10.163, som skal bygges op som autocamper.

Venlig hilsen
Morten Lund