Hvad koster en 750kgs. trailer i årlig afg~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-08 18:53

Hvor meget koster en 750kgs. trailer i årlig afgift?

Og en 1000kgs.?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Morten

Dato : 21-06-08 18:58

> [...]
> Hans
> http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/
>min kostede 250 kr men ved ikke om det er steget
men det er samme pris med en større
Morten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-08 19:07

Morten skrev

> men det er samme pris med en større

Fornemt!

Tak skal du ha'!

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-08 20:08

> Hvor meget koster en 750kgs. trailer i årlig afgift?
>
> Og en 1000kgs.?

Jeg giver 110kr for min 900kg men ved dog ikke om det er halv årlig eller
årligt.

Mvh Ove

Fra : Mark

Dato : 21-06-08 20:38

> Hvor meget koster en 750kgs. trailer i årlig afgift?

110 Kr.

> Og en 1000kgs.?

110 Kr.

Se dette link:
http://www.skm.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/242.html#tabel5

/Mark.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-08 22:32

Mark skrev:

> 110 Kr.

> 110 Kr.

Det bliver jo bedre og bedre!

Tak skal du have
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/
...nu med crashet harddisk...

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-06-08 07:38

Hans Paulin (6310) skrev:

> Det bliver jo bedre og bedre!

Ja det er grove løjer. Da jeg købte min trailer i 81 gav jeg kr.101 pr
år. Så det er steget helt vildt på de 27 år.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-06-08 09:03

Ib Jakobsen skrev:

> Ja det er grove løjer. Da jeg købte min trailer i 81 gav jeg kr.101 pr
> år. Så det er steget helt vildt på de 27 år.

"Vi klager til ombudsmanden en af dagene..."

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-06-08 21:20

Hans Paulin (6310) skrev:

> "Vi klager til ombudsmanden en af dagene..."

Ja eller ender med at jeg må rykke pladerne af den. Jeg har ikke råd til
både den og Nimbussen til kr.145 om året. Forsikringen på den koster jo
snart over kr.350 om året.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-06-08 21:37

Ib Jakobsen skrev:

> Ja eller ender med at jeg må rykke pladerne af den. Jeg har ikke råd
> til både den og Nimbussen til kr.145 om året. Forsikringen på den
> koster jo snart over kr.350 om året.

Så mangler du bare en Lupo 3L