Alufælge THansen?
Fra : heecom :-\)

Dato : 18-06-08 10:59

Hejsa.

Er der nogen der har erfaring med alufælgene fra Thansen?

Pft.

HEE :)

Fra : mugge

Dato : 18-06-08 11:58

Der sad et par THansen "Raze" på min bil da jeg købte den - Absolut egentlig
ikke noget at beklage sig over - Ingen ridser ingen afskalninger på trods at
helt almindeligt brug + vinterkørsel........... Så dt var egentlig en
positiv oplevelse. Må faktisk sige at de dæk der var monteret - Roadstone
Classe Premiere - heller ikke var de ringeste jeg har haft (og heller ikke
de bedste), men nu var der også tale om en mindre knap så tung bil (Astra)
og fælgstr 6x15.

mugge

Fra : nuller

Dato : 18-06-08 16:53

> "heecom " <xyz@mail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har Nitro fra T. Hansen på min bil, de holder sig ganske pænt. De har
kørt både sommer og vinter i 2 år.
Da jeg købte dem var de monteret med noget Roadstone skrammel, det er det
værste møg jeg har haft på en bil. Jeg havde nu heller ikke forventet det
helt store af dem, men at de havde så dårligt vejgreb kom sq bag på mig.
Så køb dem med et anerkendt dæk mærke på, så tror jeg ikke at det er så
ringe enda.