Newbie i navigation (Garmin)
Fra : Sven

Dato : 16-06-08 21:06

Hej.
jeg har i dag fået en Garmin Nuvi 200 Nordic. Jeg kunne godt tænke mig at
udvide den til at dække hele Europa, men hvor køber jeg kortet, og vil den
stadig tale dansk når det udvidede kort er indlæst/indsat? Vil et sådan
ekstra kort skulle ligge på et SD-kort, eller kan det være i hukommelsen på
selve enheden?
Jeg har registreret produktet, men jeg har svært ved at finde kort som
passer til denne "Nuvi 200 nordic". Egentligt behøver jeg kun Nordeuropa,
men det er vel hele Europa, eller ingenting?

Sven

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 21:30

"Sven" <nogen@med.ca> skrev :

>Hej.

>jeg har i dag fået en Garmin Nuvi 200 Nordic.

Til lykke med den dims

Du ramte så ganske forkert med dit valg af gruppe, derimod

Prøv i gruppen dk.teknik.sattelit.navigation - der sidder de kloge
hoveder på slige himstregimser ;)

--
Jan_stevns

Fra : Sven

Dato : 18-06-08 00:01

> Du ramte så ganske forkert med dit valg af gruppe, derimod
>
> Prøv i gruppen dk.teknik.sattelit.navigation - der sidder de kloge
> hoveder på slige himstregimser ;)

Sorry! (rødme)

Sven

Fra : Mogens

Dato : 16-06-08 21:33

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse

> [...]
> stadig tale dansk når det udvidede kort er indlæst/indsat? Vil et sådan
> ekstra kort skulle ligge på et SD-kort, eller kan det være i hukommelsen

Prøv dk.teknik.satellit.navigation

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 21:38

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev :