Bilreklamer - ekstraudstyr
Fra : Anders Majland

Dato : 16-06-08 11:26

Sad og læste om en "ny" sej soft 4x4. Alt det sædvanlige, permanent
4hjusltræk, traction kontrol osv. Sidst i reklamen kommer så
tilvalgspakkerne.

En sportspakke der bla. sænker undervognen 20mm. Sikkert et godt valg hvis
den ikke skal mere offroad end parkeringspladsen ved golfklubben - det
sænker jo læssehæjden til golfkøllerne

Men der er også en offroad pakke og der knækker filmen. Den indeholder
"optisk undervognsbeskyttelse på front og hæk" - Hmm - Skal det beskytte
undervognen mod nysgerrige blikke ?

PS Gæt gerne hvad det er for en bil ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 16-06-08 11:40

> [...]
>
> Men der er også en offroad pakke og der knækker filmen. Den indeholder
> "optisk undervognsbeskyttelse på front og hæk" - Hmm - Skal det beskytte

En suzuki kunne det godt lyde som om

Fra : Mikael

Dato : 16-06-08 04:54

On 16 Jun., 12:25, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:
> [...]
>
> Men der er også en offroad pakke og der knækker filmen. Den indeholder
> "optisk undervognsbeskyttelse på front og hæk" - Hmm - Skal det beskytte

Det plejer at være en gang plastkofangere der ligner noget af metal
som kan tåle hvad som helst, men det kan desværre ikke tåle mere end
en almindelig kofanger.

Mikael

Fra : Anders Majland

Dato : 17-06-08 09:36

> Det plejer at være en gang plastkofangere der ligner noget af metal
> som kan tåle hvad som helst, men det kan desværre ikke tåle mere end
> en almindelig kofanger.

Ja det kunne jeg godt gætte, når det stod sammen med forchormede
ydstødnignsrør og "lækrere" tagræling ...

Det er btw en mercedes glk

/A