Peugeot og forlygter
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-06-08 17:24

Fra Le Mans

Blck flag for #9 Peugeot 908 Hdi FAP
Saturday 14 June 2008 - 17h32
The #9 Peugeot Sport Total, Peugeot 908 HDI FAP was shown the black flag
by the stewards and had to pit. The reason was that the headlights were
not working. It is mandatory that all cars must run with their
headlights on. The Peugeot crew quickly replaced the entire front body
section and the car rejoined. The whole operation only cost the team
around two minutes which is about two thirds of a lap.

Hmmmm.......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : .J.S...

Dato : 14-06-08 17:31

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> [...]
> section and the car rejoined. The whole operation only cost the team
> around two minutes which is about two thirds of a lap.

hehe, ja det er jo ikke noget nyt at de æder forlygtepærer, og man skal ha
hele fronten af for at skifte

Fra : Niels Munk

Dato : 14-06-08 18:07

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> wrote in message

> hehe, ja det er jo ikke noget nyt at de æder forlygtepærer, og man skal ha
> hele fronten af for at skifte

LOL!

Så sandt, så sandt :)

/Niels Munk

Fra : Møller

Dato : 14-06-08 19:16

Niels Munk skrev:
> ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> wrote in message

> LOL!
>
> Så sandt, så sandt :)

Ja men det tager kun 2 min, hvad er der at klage over )

Og så kan jeg ikke logge på TV2SPORT ;-(((
DK/VISA:
We apologize, but the chosen payment type is temporarily unavailable. Please, choose another.
Betalingen kunne ikke gennemføres.
Så det er da ikke sært, at de har problemer der!

Møller

Fra : Anders Majland

Dato : 14-06-08 20:06

> Ja men det tager kun 2 min, hvad er der at klage over )

2min per mand gange et pit crew på hvad ? 6 mand ? Så er vi oppe på 12min

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-06-08 04:10

"Møller" <e@bg2n.dk> skrev i meddelelsen

> Ja men det tager kun 2 min, hvad er der at klage over )

Slået på målstregen med under 2 minutter .. :)

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse

Fra : Martin Vollert

Dato : 15-06-08 19:49

Per Henneberg Kristensen havde fået den ide at fortælle:
> "Møller" <e@bg2n.dk> skrev i meddelelsen

> Slået på målstregen med under 2 minutter .. :)

Tro mig de havde ikke vundet uanset de 2 min..

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-06-08 19:55

..J.S... skrev:
> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> hehe, ja det er jo ikke noget nyt at de æder forlygtepærer, og man skal ha
> hele fronten af for at skifte

lol
Kai