DR's Kontant lave en afstemning som robot
Fra : Bo

Dato : 12-06-08 00:41

Hej - Jeg var inde og stemme på Danmarks Værste Brugtvognsforhandler
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/05/15120056.htm CC Classic Car og
kunne følge med, samtidig kunne jeg se at der sad flere hundrede
samtidig kl 03:00 og afstemte. Jeg tænkte på om nogle har lavet et
"robot"program til at gøre arbejdet, da jeg sluttede kl 03:30 var det
stadig CC Classic Car der var vinder, men her til morgen er det ændret
til Rene Johansen, kan det tænkes at nogen har lavet et robotprogram ?
Selv slettede jeg min sladrefil i cookies flere gange, fordi jeg
ønsker at CC Classic Car skal vinde vh Bo

Fra : Søren

Dato : 12-06-08 08:27

Bo skrev:
> [...]
> Selv slettede jeg min sladrefil i cookies flere gange, fordi jeg
> ønsker at CC Classic Car skal vinde vh Bo

Det er folk som dig der gør en internet afstemning ubruglig. Du (og de
andre med samme tendenser) har nu splittet det af for både DR og de der
ønskede at se et reelt resultat på afstemningen.

Med ubehagelig hilsen Søren

Fra : Sune

Dato : 12-06-08 08:54

On Wed, 11 Jun 2008 23:41:20 -0700 (PDT), Bo <solfranz47@gmail.com>
wrote:

>Hej - Jeg var inde og stemme på Danmarks Værste Brugtvognsforhandler
>http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/05/15120056.htm

Betyder det så at Kontant sender endnu et program om
brugtvognsforhandlere?

Det var da helt utroligt!

1 program om brugtvognsforhandlere kan gå, måske 2.
Men hvad er vi oppe på nu? 6-7 stykker?

Er de da gået helt fra forstanden i DR?

Mvh
Sune

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 12-06-08 09:00

"Sune" <april2007@tdcadslw.dk> wrote in message
> Men hvad er vi oppe på nu? 6-7 stykker?
>
> Er de da gået helt fra forstanden i DR?

Så tænk på, hvordan det bliver, når agurketiden for alvor er over os. Så
skal vi have 10 udsendelser om tæppehandlere.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 09:01

On Thu, 12 Jun 2008 09:54:15 +0200, Sune <april2007@tdcadslw.dk>
wrote:

> [...]
>brugtvognsforhandlere?
>
>Det var da helt utroligt!
>
>1 program om brugtvognsforhandlere kan gå, måske 2.

Hvis du havde fulgt med, ville du vide at de har præsenteret en flok
forhandlere over en periode. I forgårs var der så finale, hvor den
allerværste af de værste skulle findes.

Fra : Sune

Dato : 12-06-08 09:52

On Thu, 12 Jun 2008 10:01:00 +0200, Henning <> wrote:

>Hvis du havde fulgt med, ville du vide at de har præsenteret en flok
>forhandlere over en periode.

Og?

Det ændrer ikke på at DR har sendt utallige (FOR MANGE) programmer om
emnet.

Mvh
Sune

Fra : fix

Dato : 12-06-08 10:07

> Det ændrer ikke på at DR har sendt utallige (FOR MANGE) programmer om
> emnet.
>
> Mvh
> Sune
vel ikke værre en "Hit med Sangen" omf.
- når de nu ikke har penge til at lave udsendelser for, bliver det jo
sådant ;(

finn

Fra : Max

Dato : 12-06-08 10:17

Hej Sune

> Og?
>
> Det ændrer ikke på at DR har sendt utallige (FOR MANGE) programmer om
> emnet.

Det er vel kun din mening.

--
Mvh Max

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-06-08 15:42

Sune <april2007@tdcadslw.dk> wrote:

> Og?
>
> Det ændrer ikke på at DR har sendt utallige (FOR MANGE) programmer om
> emnet.

Jeg har for nyligt fået på hatten i en tråd på dk.medier.radio og tv,
fordi jeg mener at DR er blevet mere eller mindre kommerciel baseret på
tvangsinddrevne midler.

Sune synes du at det er DR's opgave at lave den slags udsendelser?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Sune

Dato : 12-06-08 16:15

On Thu, 12 Jun 2008 16:41:45 +0200, jesper@gylling.net (Jesper Haaber
Gylling) wrote:

>Sune synes du at det er DR's opgave at lave den slags udsendelser?

Hvis det stod til mig skulle DR sende 'rigtig' public service mellem kl
17-23. (gerne 18-22).

Det er IKKE DRs opgave at sende alle mulige programmer 24/7 når man ikke
kan slippe for at betale dertil.

Jeg ser intet problem i at lave et program der viser hvad man skal tage
højde for når man køber biler. Men at sende så mange programmer at hele
Danmark kommer på fornavn med brugtvognsforhandlerne er for meget.

Mvh
Sune

Fra : Max

Dato : 12-06-08 16:34

Hej Sune

> Hvis det stod til mig skulle DR sende 'rigtig' public service mellem
> kl 17-23. (gerne 18-22).

Det gør de jo også.

--
Mvh Max

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-06-08 16:44

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Sune

> Det gør de jo også.

Mener du selv at dette er public service?

http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten/w3c/epg.asp

Fra : Max

Dato : 12-06-08 18:27

Hej Jesper

> Mener du selv at dette er public service?

Egentlig er min mening ligegyldig omkring DR, vores
politikere har fastlagt hvad de mener DR skal lave
af public service og eftersom de ikke griber ind,
ja så må de jo mene at DR opfylder kravene.

Hvis jeg ønsker at det skal være anderledes, ja så
er det ikke DR jeg skal bekymre mig om, men derimod
hvor jeg sætter mit kryds når jeg skal gøre min
indflydelse gældene.

--
Mvh Max

Fra : Sune

Dato : 12-06-08 17:00

On Thu, 12 Jun 2008 17:33:46 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Sune

>Det gør de jo også.

Ja, men DR skulle KUN sende mellem 17-23.

Når danskerne ikke selv kan vælge om de vil betale eller ej, giver det
ingen mening at sende et 'overflødighedshorn' af programmer 24/7.

Og hov, jeg så ikke at der var sat FUT til 5 grupper i min tidligere
post.

FUT: dk.medier.tv

Mvh
Sune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-06-08 16:59

Jesper Haaber Gylling skrev:

> Jeg har for nyligt fået på hatten i en tråd på dk.medier.radio og

Det er altså ikke fedt at krydsposte til fem forskellige grupper, oven
i købet uden at fortælle det.

FUT dk.forbruger.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-08 17:44

Godt at Dr TV sender oplysende programmer. Det er oplysende når de følger
sagen op over flere udsendelser, så vi kan se om forhandlerne holder ord og
hvordan de opfører sig. Det er intet forkert i at de gør det, da det er
almindelig folkeoplysning. Det er tværtimod rigtigt godt at de gør det.
Følg gerne op i endnu flere udsendelser.
Til dem som kun vil have underholdning, kan man jo sige at udsendelserne
også kan opfattes som underholdning, hvis det er det man ønsker. Oplysende
underholdning. Meget af det vi så var i hvert fald til grin.

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-06-08 19:57

On Thu, 12 Jun 2008 10:51:31 +0200, Sune <april2007@tdcadslw.dk>
wrote:

>Og?
>
>Det ændrer ikke på at DR har sendt utallige (FOR MANGE) programmer om
>emnet.

Du skulle vel ikke være brugtvognsforhandler?

:)

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Ben 9

Dato : 12-06-08 20:06

"Lars Christensen" <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid>
skrev i meddelelsen
> On Thu, 12 Jun 2008 10:51:31 +0200, Sune
> <april2007@tdcadslw.dk>

> Du skulle vel ikke være brugtvognsforhandler?
>
> :)

hehe - tanken har strejfet mig.......

Fra : Sune

Dato : 12-06-08 20:49

On Thu, 12 Jun 2008 20:56:50 +0200, Lars Christensen
<jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> wrote:

>Du skulle vel ikke være brugtvognsforhandler?

Nej.

Jeg synes bare ikke at biler - eller andre ting/handler/brancher for den
sags skyld - er så interessante at man kan fylde 6-7 programmer om et
enkelt emne.

Jeg tror at Kontant er løbet tør for emner.

FUT: dk.forbruger

Mvh
Sune

Fra : Møller

Dato : 12-06-08 09:35

Sune skrev:

> Er de da gået helt fra forstanden i DR?

Det kræver at der har været blot en )

Og er det ikke lidt mange grupper du x-poster i??
Møller

Fra : Ben 9

Dato : 12-06-08 07:50

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Tjae - det må være dejligt at ha så god tid

hvad med at kigge på den her side: www.jobnet.dk

Fra : Max

Dato : 12-06-08 10:18

Hej Bo

> Selv slettede jeg min sladrefil i cookies flere gange, fordi jeg
> ønsker at CC Classic Car skal vinde vh Bo

Du lyder til at have moral som en brugtvognsforhandler.

--
Mvh Max

Fra : Ben 9

Dato : 12-06-08 11:09

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej Bo

> Du lyder til at have moral som en brugtvognsforhandler.
>
> --
> Mvh Max

hehe - moral er godt
- dobbeltmoral er dobbelt så godt?

Fra : alexbo

Dato : 12-06-08 11:25

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev

> hehe - moral er godt
> - dobbeltmoral er dobbelt så godt?

For ikke at tale om dem der pakker deres beskyldninger ind i "sikkert" og
"måske", man ønsker sikkert at svine til uden ansvar.

"jaja - moralen er lille men det er den sikkert osse hos DR som
måske allerede har lavet indslaget om dén de synes skal vinde"

mvh
Alex Christensen

Fra : preben nielsen

Dato : 12-06-08 16:50

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Selv slettede jeg min sladrefil i cookies flere gange, fordi jeg
>ønsker at CC Classic Car skal vinde vh Bo

Det var vel nok demokratisk gjort af dig.........

-p

Fra : Morten Nielsen

Dato : 13-06-08 12:30

det virker meget dumt at du sidder og brokker dig over at folk stemmer mange
gange.
når du så selv sidder og siger du selv sletter en fil for der efter at gå
ind og stemme igen.

bare i mine øre er det det samme som at feje for andres dør før man fejer
for sin egen

Mvh Harry