Motorvej Herning - Århus, hvornår?
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 21:25

Hej, er det bestemt hvornår motorvejen Herning - Århus gerne skal være klar
til brug?
I så fald hvornår?

Mvh Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-08 21:30

KimT skriver:

> Hej, er det bestemt hvornår motorvejen Herning - Århus gerne skal være klar
> til brug?
> I så fald hvornår?

2075

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter

Dato : 10-06-08 21:47

Måske lidt før

hilsen Peter

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 22:00

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev :

>Måske lidt før

Klaus fik byttet de sidste 2 tal rundt - det er 2057 :)

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-08 22:01

jan_stevns skriver:

> Klaus fik byttet de sidste 2 tal rundt - det er 2057 :)

Nej, det første og det sidste 7052

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-06-08 22:28

Isang tao pinangalanan, Klaus D. Mikkelsen nagsulat:

Hvad er der nu galt med 5702?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 10-06-08 22:00

Peter skriver:

> Måske lidt før

De er godt gale i skralden der ovre hvor de absolut skal bestemme det.

Læg da den fucking autostrada nord om byen og byg så en stor flot bro
hen over gudenådalen.

Skulle de have været gået i gang for 10 år siden ?

JAAAA! - narrøve. Silkeborg er da kun en latterlig trafikprop vest for
Århus - ikke andet.

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 10-06-08 22:37

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Læg da den fucking autostrada nord om byen og byg så en stor flot bro
> hen over gudenådalen.

Jeps, sådan en bro kan godt pynte i landskabet. Se bare Millau broen.
<http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/be/Millau-Viaduct-France-20070909.JPG>

Mvh
Rasmus

--
Fjern ".spam.com" fra min mailadresse.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-06-08 08:58

Klaus D. Mikkelsen skrev den 10-06-2008 22:59:
> Peter skriver:
>
> De er godt gale i skralden der ovre hvor de absolut skal bestemme det.
>
> Læg da den fucking autostrada nord om byen og byg så en stor flot bro
> hen over gudenådalen.

Bare ærgeligt skidtet er fredet... Men det kan det offentlige ikke tage
hensyn til.

Jeg synes bare de skal grave en tunnel under hele Silkeborg ligesom til
Storebælt og Øresund.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-08 22:31

Thorbjørn Ravn Andersen skriver:

> Bare ærgeligt skidtet er fredet... Men det kan det offentlige ikke tage
> hensyn til.
>
> Jeg synes bare de skal grave en tunnel under hele Silkeborg ligesom til
> Storebælt og Øresund.

Tjah, det er der så ikke stemning for.

Nr de så vil vælge kombiløsningen skal der alligevel byges en bro over
gudenfloden
http://www.vejdirektoratet.dk/dokumentniveau.asp?page=document&objno=87575

Fra : thl

Dato : 10-06-08 17:36

On 10 Jun., 22:36, Rasmus Lauritsen <ras...@lauritsen.info.spam.com>
wrote:

> Jeps, sådan en bro kan godt pynte i landskabet. Se bare Millau broen.
> [...]

Vær lidt konsekvent, læg dog det vandløb i rør med det samme,
så kan der vel også blive plads til en megabilka m.v,- vi skal ikke
ligge under for hvadsomhelst.:))

Mvh
Thorbjørn

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-06-08 01:25

Så tidligt ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 22:09

I mangel af brugbare svar kan jeg selv komme med info:
http://jp.dk/indland/trafik/article1367167.ece

Mvh Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-08 22:23

KimT skriver:

> I mangel af brugbare svar kan jeg selv komme med info:
> http://jp.dk/indland/trafik/article1367167.ece

For 10 år siden var tidsrammen også 10 år.

Jge er desværre efterhånden så pessimistisk at jeg ikke tror en tøddel
på det, før den er færdig.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-06-08 22:42

Klaus D. Mikkelsen skrev den 11-06-2008 23:23:
> KimT skriver:
>
> For 10 år siden var tidsrammen også 10 år.
>
> Jge er desværre efterhånden så pessimistisk at jeg ikke tror en tøddel
> på det, før den er færdig.

Der kommer skam motorvej mellem Århus og Herning. Den går bare via Vejle.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-06-08 05:06

Thorbjørn Ravn Andersen skriver:

> Der kommer skam motorvej mellem Århus og Herning. Den går bare via Vejle.

Orv ja.

Desværre har man været så snæversynet med den også at man lader den gå i
E45 nord for vejle i stedet for at have ført den vest om byen og ladet
den flette ind ved Skærup.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-06-08 07:28

Klaus D. Mikkelsen skrev den 12-06-2008 06:06:
> [...]
>
> Desværre har man været så snæversynet med den også at man lader den gå i
> E45 nord for vejle i stedet for at have ført den vest om byen og ladet

Det er også nok det mest tåbelige i nyere tid, men hva, så er der snart
grund til at bygge noget mere motorvej. OG en bro til.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-06-08 13:59

Thorbjørn Ravn Andersen skriver:

> Det er også nok det mest tåbelige i nyere tid, men hva, så er der snart
> grund til at bygge noget mere motorvej. OG en bro til.

Næh du, nogle ordentlige skrueklemmer og så en etage nedenuder det
nuværende brodæk....

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-06-08 16:55

Klaus D. Mikkelsen skrev den 12-06-2008 14:59:
> Thorbjørn Ravn Andersen skriver:
>
> Næh du, nogle ordentlige skrueklemmer og så en etage nedenuder det
> nuværende brodæk....

Og det er bropillerne dimensioneret til? Kan lige forestille mig broen
kollapse bare fordi der lige skal et par vindmøllevogntog over....

Jeg så iøvrigt at det der sinker er lokaltrafikken og turisterne der
lige skal nyde udsigten. En mindre bro til lokaltrafikken og så
overdækning uden udsyn på broen. Vupti.