Kode på Givi Keyless
Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 04-07-08 13:46

Hej,

I vinter købte jeg en V-Strom med et sæt Givi Keyless tasker, altså med en
3-tals kopmbinationslås på hver taske.

De blev pænt lagt på loftet, til jeg skulle bruge dem.

Det skal jeg så nu, -

Den ene stor på kode 000, og kunne lukkes op.
Den anden stod på 172, men kunne ikke lukkes op
Heller ikke med 000.

Nu har jeg skruet låsen af, for at prøve at "nulstille" den, men kan ikke se
hvordan det skal gøres.

Jeg HAR talt med den tidligere ejer, men han kan ikke huske kombinationen.

Er der noget at gøre ??

Jan Selchau-Hansen

Fra : Ole

Dato : 04-07-08 14:17

Jan Selchau-Hansen wrote:
> [...]
> ikke se hvordan det skal gøres.
>
> Jeg HAR talt med den tidligere ejer, men han kan ikke huske kombinationen.

Prøv at ringe til en forhandler, evt skriv til Givi.

Hva' pokker det er snart ferie, 000-999 burde du kunne klare på
en uge

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Michael Friis

Dato : 04-07-08 14:22

Ja da start med 001 og næste, næste, næste indtil koden er der, det tager
noget tid, man kunne have den med på toilettet
det er godt tidsfordriv, eller køb en ny lås , tid = penge en ny lås = også
penge det er ligesom at vælge mellem pest og kolera
sådan er det ) - god Week-end.
mvh. Michael

Fra : Schlæger

Dato : 04-07-08 14:52

Jan Selchau-Hansen wrote:

> [...]

> hvordan det skal gøres.

> Jeg HAR talt med den tidligere ejer, men han kan ikke huske kombinationen.

Jeps.

Du begynder fra en ende af med 001, 002, 003, 004 ,,,,,,, og så håber du
på, at koden er under 500 (for ellers burde du have startet i den anden
ende).

Grunden til mit lidt friske svar er, at jeg kvajede mig med mit første sæt
af disse tasker. .... :o/

Det tager ikke så lang tid, som det umiddelbart lyder til.

God fornøjelse (og god sommer)

Mch Schlæger

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-07-08 08:02

On Jul 4, 2:46 pm, "Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk>
wrote:
> Nu har jeg skruet låsen af, for at prøve at "nulstille" den, men kan ikke se
> hvordan det skal gøres.

Du stiller den ønskede kode således:
1. Der er en lille kontakt på bagsiden, som du skal trykke på, så
kommer låsen over i "brug disse tal jeg vælger nu som kode" position
2. Sæt kontakten på bagsiden tilbage til almindelig position
3. Jeg vil tro, at du nu kan åbne og lukke med den nye kode.

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 04-07-08 15:37

"Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> se hvordan det skal gøres.
>
> Jeg HAR talt med den tidligere ejer, men han kan ikke huske kombinationen.

Den tidligere ejer ringede tilbage, - han kunne pludselig huske koden

Det var 999, så det var godt jeg ikke startede med 001, 002 ,003 osv.

Hvis man sætter ca. 3,5 sek. af til hvert forsøg, ville jeg have fundet den
rigtige kode efter enten 1 time eller 3,5 sekund.

(til Thomas Makro)
- og uden at kunne koden, kan man heller ikke sætte den tilbage.
Nu kan jeg sagtens vælge mine egne koder, eller bare sætte dem til 000

Jan Selchau-Hansen

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-07-08 15:01

On 4 Jul., 16:37, "Jan Selchau-Hansen" <mit_fornavn@mit_efternavn.dk>
wrote:
> (til Thomas Makro)
> - og uden at kunne koden, kan man heller ikke sætte den tilbage.
Så lærte jeg også noget i dag.
Da jeg jo kender min egen hukommelse, gør jeg selv to ting:
1. Jeg har skrevet koden ned
2. Jeg opbevarer mine bokse på loftet, med koden synlig. Når så jeg
efter lang tid finder boksene frem, så står de søreme på den rigtige
kode.