Vil i med over i bilgruppen og kæmpe mod v~
Fra : Torben Scheel

Dato : 03-07-08 11:24

Anders Majland og jeg prøver at gøre et par bilfolk det begribeligt at
det ikke er flertallet af MC'ister der kører med hovedet under armen.

Tråden hedder "Bind så det lort FAST!" og er fra d. 2/7 kl. 9:43.
Alletiders sisyfosarbejde

--
vh
Torben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-07-08 11:32

>Anders Majland og jeg prøver at gøre et par bilfolk det begribeligt at
>det ikke er flertallet af MC'ister der kører med hovedet under armen.

Jeg må erkende det er få af dem jeg møder der kører med hovedet under
armen.

Men nu er jeg så også typen der mener at 150 på en motorsti ikke
nødvendigvis er "med hovedet under armen".

Fra : Gert Schlæger

Dato : 03-07-08 12:14

Torben Scheel wrote:

> [...]
> det ikke er flertallet af MC'ister der kører med hovedet under armen.

> Tråden hedder "Bind så det lort FAST!" og er fra d. 2/7 kl. 9:43.

Hej Torben og Anders.

Det klarer I to da ret fint alene. Fremragende indsats og dejlig nøgtern
argumentation fra Jer begge.

Mch Schlæger

Fra : Anders Majland

Dato : 03-07-08 12:26

> Det klarer I to da ret fint alene. Fremragende indsats og dejlig nøgtern
> argumentation fra Jer begge.

Tak for roserne , men ja det er squ op ad bakke at bekæmpe fordomme og
pressen hjælper os jo ikke ligefrem ...

/A

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-07-08 12:31

Gert Schlæger wrote:

> Det klarer I to da ret fint alene. Fremragende indsats og dejlig nøgtern
> argumentation fra Jer begge.

Takker! Grunden til invitationen er at jo flere der argumenterer
fornuftigt, jo større er chancen for at "vi" ikke bliver affejet som et
par naive gutter uden et realistisk blik på sagerne. Så bare ind i
kanpen for at udjævne grøfterne mellem trafikantgrupperne, og for at
give flere bilister et mere nuanceret billede

--
vh
Torben

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-07-08 12:23

> Tråden hedder "Bind så det lort FAST!" og er fra d. 2/7 kl. 9:43.
> Alletiders sisyfosarbejde

jep er med på den
Blev lige tændt af den der med, vi nok bliver overset fordi vi kører for
stærkt

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 13:06

On Thu, 03 Jul 2008 12:23:35 +0200, Torben Scheel wrote:

> Alletiders sisyfosarbejde

Hæh, som om vi ikke har nok at gøre inden for egen gruppe :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : OZ3BTO

Dato : 03-07-08 15:29

> [...]
> det ikke er flertallet af MC'ister der kører med hovedet under armen.
>
> Tråden hedder "Bind så det lort FAST!" og er fra d. 2/7 kl. 9:43.

De er umulige at tale til fornuft det er forsøgt før bla. med deres syn på
unge billister
Endte med at ALLE unge billister kørte som hjernedøde og kun de modne
billister kørte pænt og godt

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-07-08 15:48

OZ3BTO skrev:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Endte med at ALLE unge billister kørte som hjernedøde og kun de modne
> billister kørte pænt og godt

Og hvis jeg sætter det ind i "min" oplevelses ststistik så falder
tingene fra hinanden

Dem _jeg_ oplever kører værst er

4x4 Porche/VW/Mercedes/osv, 2,5-3 ton monster trucks med + 160 km/t hvor
som helst - når som helst - ikke ligefrem "unge lømler" man ser i dem :-\
Der efter "sortlakerede gulplade" SUV'er - heller ikke lige unge lømler
er min vurdering.

Sjovt nok oplever jeg de unge lømler værst på torvet om aftenen, ude i
industrien eller centerområdets parkering, på samme tidspunkt af døgnet,
hvor de samles og fremviser sig med brændere, "motor-larm" og "musik-larm"

....men det er jo bare min oplevelse

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-07-08 17:08

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem :-\
> Der efter "sortlakerede gulplade" SUV'er - heller ikke lige unge

Hov-Hov
Du sparker da under bæltestedet-du der!

--

Michael D
Ikke helt ung, og med meget mørk (oprindeligt) dyr bil

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-07-08 17:14

> Hov-Hov
> Du sparker da under bæltestedet-du der!
>
> Ikke helt ung, og med meget mørk (oprindeligt) dyr bil

Generalisering jeg ved det -
men jeg skriver heldigvis ikke følgende:

Alle i store sorte biler kører råddent
Alle i store sorte biler er gamle

--
Dun@nt - Alle i store sorte biler er potentielt farlige

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-07-08 22:01

J.C.Kløve skrev:
-klip-
> Generalisering jeg ved det -
> men jeg skriver heldigvis ikke følgende:
>
> Alle i store sorte biler kører råddent
> Alle i store sorte biler er gamle

Rettelse:
Alle i -kåt- biler kører råddent
Alle i -kåt- biler er gamle

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 04-07-08 09:46

> Generalisering jeg ved det -
> men jeg skriver heldigvis ikke følgende:
>
> Alle i store sorte biler kører råddent
> Alle i store sorte biler er gamle

Tusinde tak!
Det beroliger mig da fuldstændig.
--
Michael D

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-07-08 09:27

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Generalisering jeg ved det -
> men jeg skriver heldigvis ikke følgende:
>
> Alle i store sorte biler kører råddent
> Alle i store sorte biler er gamle

WHAT ! - Er der nogen der mangler en Volvo V70 ?
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=101368
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 05-07-08 10:26

On Sat, 5 Jul 2008 10:27:03 +0200, "Brian Sørup"
<camaropower454@hotmail.com> wrote:

>WHAT ! - Er der nogen der mangler en Volvo V70 ?
>http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=101368

Den er vi slet ikke gamle nok til at køre i

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 05-07-08 11:38

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er vi slet ikke gamle nok til at køre i

Næ, men den er ellers med på noderne.
Speedo viser Miles, tankmåler viser Gallons, Temperatur i Fahrenheit .
I betragtning af hvor mange der åbenbart kan lide det på ceres MC, så er
det måske alligevel noget her

--

Michael D

Fra : Ole

Dato : 05-07-08 11:43

Michael Dahlberg wrote:
> [...]
> Speedo viser Miles, tankmåler viser Gallons, Temperatur i Fahrenheit .
> I betragtning af hvor mange der åbenbart kan lide det på ceres MC, så er

Man må ikke drikke og køre!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 05-07-08 14:14

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Man må ikke drikke og køre!

~
Øv, den tog stavekontrollen ikke
--
Michael D

Fra : Niels Pein

Dato : 05-07-08 21:43

"Ole" skrev ...

> Man må ikke drikke og køre!

Nu er øl ellers ved at være billigere end benzin.
Drink, don't drive.
--
Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Eg Egemarke

Dato : 06-07-08 19:58

Niels Pein skrev:
> "Ole" skrev ...

> Nu er øl ellers ved at være billigere end benzin.
> Drink, don't drive.
Og hvad er der så liiige galt med Volvo ?!? Jeg er da ikke gammel
(endnu) Og jeg triller da 855 T5.... og arbejder på carlsberg hmmmm mon
der er en sammenhæng ??

Måske jeg bare skulle trille en tur på 2 hjuleren mens det ikke regner.

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....