Ny Touringstøvle str. 44
Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 03-07-08 03:37

Æv, jeg fik mine nye støvler fra Louis her til morgen og så har jeg
købt dem for små! Typisk..

Det er en "CS TOURING SHORT" støvle i str. 44:
- Læder med gummiesål
- Vandtæt og åndbar (Drygate® Klima-Membran)
- Forstærkninger de rigtige steder
- Skafet er ca. 28 cm. højt

Se mere på http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=202643

Desværre kan det ikke betale sig at returnere dem så er der nogen som
er interesseret så er chancen her.

Nyprisen er ca. 730 kr. (EUR 89,95 + EUR 7,95 porto = EUR 97,90).

Sælges for 450 kr. afhentet (nordsjælland) eller + forsendelse.

Mvh Jesper

CBR 600 F3 ´98

Fra : Anders Majland

Dato : 03-07-08 11:42

> Æv, jeg fik mine nye støvler fra Louis her til morgen og så har jeg
> købt dem for små! Typisk..
> Sælges for 450 kr. afhentet (nordsjælland) eller + forsendelse.

Det er forhåbenligt en fejl at det indlæg landede her ? - Det burde
retteligt have været i en markedsguppe istedet ...

/A

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 03-07-08 04:59

On 3 Jul., 12:41, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> Det er forhåbenligt en fejl at det indlæg landede her ? - Det burde
> retteligt have været i en markedsguppe istedet ...
>
> /A

Beklager - jeg var ikke klar over forskellen.

Fra : Anders Majland

Dato : 03-07-08 12:05

> Beklager - jeg var ikke klar over forskellen.

Prøv at se her for en introduktion til nyhedsgrupper:
http://www.usenet.dk/overordnede_retningslinier.txt

og specifikt for denne gruppe: http://www.usenet.dk/dk.fritid.motorcykel

/A

Fra : kalle

Dato : 03-07-08 20:14

#Fundatserne er ikke det endelige ord om hvad man kan tillade sig at skrive
i de danske nyhedsgrupper. Hvis du ser nogen der ikke følger reglementet, så
husk at et af Internettets principper oversat til
Usenet vil være "Vær nidkær med hvad du skriver, men storsindet med hvad du
acceptere

Reglerne er til for at vi alle skal kunne være her, ikke
for deres egen skyld #

Det står der sgu

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i
en meddelelse news:486cb2b1$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Niels Pein

Dato : 05-07-08 21:46

"kalle" skrev ...
> [...]
> du acceptere
>
> Reglerne er til for at vi alle skal kunne være her, ikke for deres egen

Det princip kan jeg godt lide.
--
Hilsen Niels
(der også dummede sig engang)

Fra : flopper

Dato : 06-07-08 08:04

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> skrev i meddelelsen
> "kalle" skrev ...

> Det princip kan jeg godt lide.

me 2, og det ville være rigtig rart, hvis vi kunne få princippet udstrakt
til at gælde, ikke bare på infomotorvejen, men også udepå de mere fysiske
veje( undskyld pippet, men blev lidt inspireret af : "bind nu det lort fast"
tråden i bilgruppen.)

--

mvh Flopper