Hvor køber man Klistermærker
Fra : Tor Valen

Dato : 29-06-08 09:50

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe Honda klistermærker og transfers i
Danmark.
Mvh. Tor

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 29-06-08 10:04

"Tor Valen" <aukFJERN@valen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der ved hvor man kan købe Honda klistermærker og
> transfers i Danmark.
> Mvh. Tor
Du kan da prøve:
http://www.mc-maleren.dk/
eller:
http://www.netbix.dk/

--

Michael C

Fra : Carsten

Dato : 29-06-08 10:08

Hos skiltemanden.dk
hvis det er stafferinger i farver du er ude efter er det en god ide at sende
ham en farve prøve, evt få tilsendt en farve prøve.
Har selv modtaget en staffering til en Kawazaki som var helt hænd i skoven
hvad angik farven

MVH
Carsten

Fra : Jørgen

Dato : 29-06-08 10:24

> [...]
> Hej
> Er der nogen der ved hvor man kan købe Honda klistermærker og transfers i
De kan købes i Danmark, men jeg kan ikke huske hvor ;o(( Købte
tank-klistermærker til en CB500T dengang der blev afholdt stumpemarked ved
City-2 i Høje Tåstrup)

Men hvorfor ikke købe dem i udlandet??

Kig på disse to hjemmesider:

http://www.disenografico.cc/

http://www.afegraphics.com/reproset.htm

Mvh
Jørgen Gerdorf

Fra : Tor Valen

Dato : 29-06-08 10:42

Mange Tak!

Fra : Rexman

Dato : 29-06-08 10:50

"Tor Valen" <aukFJERN@valen.dk> wrote in

> Hej
> Er der nogen der ved hvor man kan købe Honda klistermærker og
> transfers i Danmark.
> Mvh. Tor

www.stickers.dk - god kvalitet og fine priser.

Rexman