æv. skæv skive
Fra : TP

Dato : 27-06-08 17:58

Har en skive der er slidt 0,1mm under min.

Den har nu slået sig lidt, således at når jeg bremser, kan jeg mærke det i
grebet. Ved alm kørsel er der ingen ting, og når hjulet drejes kan man ikke
se noget. Jeg HAR naturligvis bestilt en ny, men jeg skal bruge MC'en
imorgen til en 300km tur, og spørgsmålet er om der er noget kritisk i det?
Kørte 150km igår da det skete, og det jo fint nok.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-06-08 18:06

TP skrev den 27 jun 2008 i

> [...]
> en ny, men jeg skal bruge MC'en imorgen til en 300km tur, og
> spørgsmålet er om der er noget kritisk i det? Kørte 150km igår da

No problem, jeg ville ikke blive hjemme af den grund.
Klodserne er over mål, ik´?

Fra : TP

Dato : 27-06-08 22:46

> No problem, jeg ville ikke blive hjemme af den grund.
> Klodserne er over mål, ik´?

Klodserne er ca 3mdr gamle. Jeg siger mange tak for input og glæder mig til
en lille trilletur imorgen

Mvh TP
R1100RS

Fra : TP

Dato : 10-07-08 16:57

> No problem, jeg ville ikke blive hjemme af den grund.
> Klodserne er over mål, ik´?

Så er skiverne kommet på. Det hjalp minus.. Hmm. Nå, men der var "fejl
farvet" fælge på bimmeren, så to nye blev indkøbt på ebay, og nu er
problemet så væk. Om det så var en pludselig skævhed opstået i fælgen eller
det kan være dækket skal jeg ikke kunne sige. Det blev værre og værre og
når jeg lagde cyklen til højre blev det voldsomt.

Nå anyway, der er en måske skæv fælg til salg

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 27-06-08 19:45

"TP" <nope@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> ikke se noget. Jeg HAR naturligvis bestilt en ny, men jeg skal bruge
> MC'en imorgen til en 300km tur, og spørgsmålet er om der er noget kritisk

Jeg ville droppe stoppies til den nye skive er monteret,
men derudover ville jeg ikke skænke det en tanke.

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : Rasmus

Dato : 29-06-08 11:50

"Martin Guld Thomsen" <sneware@FJERNtiscali.dk> wrote in

> Jeg ville droppe stoppies til den nye skive er monteret,
> men derudover ville jeg ikke skænke det en tanke.
>
> Mvh.
> Martin Guld Thomsen

Lige mine ord!!