Erfaring med powercommander på TL1000R
Fra : Coraggio

Dato : 26-06-08 20:25

Hej NG

Da jeg købte min TL1000R talte forhandleren varmt for at få monteret en
powercommander...er der nogen i NG der har fået monteret powercommander på
deres TL1000R - hvad er jeres erfaringer - kunne I mærke nogen forbedringer
på motoren ? hvordan ? og hvad gav I for det ?

Go´ weekend -Brian

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 26-06-08 21:44

Coraggio skrev:
> [...]
> deres TL1000R - hvad er jeres erfaringer - kunne I mærke nogen forbedringer
> på motoren ? hvordan ? og hvad gav I for det ?

Det hjælper ikke noget kun at montere en Powercommander på cyklen
Det er den efterfølgende rulning på felt der gør forskellen.

Jeg gav knap 2000 kr,. for min PC på ebay.de
Min kommende rulning løber op i 2000-3000 kr.-

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Coraggio

Dato : 28-06-08 10:22

> Det hjælper ikke noget kun at montere en Powercommander på cyklen
> Det er den efterfølgende rulning på felt der gør forskellen.

Helt enig - men hvordan kan man mærke på der er kommet en powercommander på
cyklen !? Måske hurtigere gas respons men hvad ellers !?