OT Oprydning.
Fra : Michael Dahlberg

Dato : 26-06-08 17:18

Jeg har under oprydning fundet to MC-instruktionsbøger. De udleveres
til ejere af omhandlede motorcykler, og ikke bare til tilfældige samlere
af den slags litteratur.

MZ ES 125 og ES 150 Bogen er fra 1967 og i fin stand.

Harley Davidson Sprint. (Aermacchi Harley Davidson) Bogen (Riders
Handbook) fra 1964 er på engelsk(Amerikansk) omslaget let nusset og med
et manglende hjørne (På størrelse med et frimærke).

Jeg ved godt det hører til på "stumpemarked" , men hellere én her, hvor
jeg "færdes" til dagligt!

--

Michael D

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 27-06-08 07:16

On Thu, 26 Jun 2008 18:17:45 +0200, "Michael Dahlberg"
<m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>af den slags litteratur.
>
>MZ ES 125 og ES 150 Bogen er fra 1967 og i fin stand.

Og jeg har stadig en Haynes til Bandit 600, 650, 1200 - 95-06 og en
instruktionsbog til en Bandit 650 K5 liggende.

Fra : Søren Larsen

Dato : 28-06-08 21:09

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Og jeg har stadig en Haynes til Bandit 600, 650, 1200 - 95-06 og en
> instruktionsbog til en Bandit 650 K5 liggende.

Halløjsa, den der Haynes vil jeg da gerne hjælpe dig af med.

sblar1@FJERNE_DETTEsurfpost.dk

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 27-06-08 10:14

> [...]

>et manglende hjørne (På størrelse med et frimærke).
>
>Jeg ved godt det hører til på "stumpemarked" , men hellere én her, hvor

Jamen jeg vil da gerne have den til MZ es, for det er den jeg bruger
til daglig kørsel.

kontakt:
skoleskibe snabela gmail punktum com

MVH
Kim

BMW R100RS 1977
MZ ETZ 301 Saxon Fun - Velorex 562
MZ ES 150-1 1974
MZ TS 150 1981
MZ ETS 250 1972
MZ ETZ 250 1986
MZ ETZ 250 Saxon Tour 1994

Fra : gajo

Dato : 22-08-08 23:22

Hej jeg ejer en aermacchi sprint H fra 65 og er meget interesseret i din
håndbog kontakt mig venligst på hhw@os.dk

--
Message posted using http://www.talkaboutmotorcycles.com/group/dk.fritid.motorcykel/
More information at http://www.talkaboutmotorcycles.com/faq.html