|
| Stjålet Racer Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 21-06-08 09:34 |
| | |
benneweis (21-06-2008)
| Kommentar Fra : benneweis |
Dato : 21-06-08 06:55 |
|
On 21 Jun., 10:34, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Her kunne vi måske give en hjælpende hånd:
>
> http://www.mctc.dk/?id=15875&nyhed_id=16963&pageType=1
>
> Bare lige for at få så mange øjne som muligt på sagen.
>
> --
> Dun@nt - der ikke har nogen interesser i andet end at få "nakket" tyven
> "Ansvarlighed fjerner risikoen"
> Kilo SFau s "Hvidguld" http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC
Man kan jokun håbe på at de nederdrægtige hundehoveder der har stjålet
den får alletiders røvtur når de åbner for den første gang. det er jo
ikke ligefrem en omgængelig cykel.
/Benneweis, "der er træt af svin der ikke kender mit fra dit"
| |
Henrik Damgaard (21-06-2008)
| Kommentar Fra : Henrik Damgaard |
Dato : 21-06-08 17:33 |
|
"benneweis" <Benneweis@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:4e43e0f1-5f6a-4198-abcc-7d81f4a53611@34g2000hsf.googlegroups.com...
On 21 Jun., 10:34, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Her kunne vi måske give en hjælpende hånd:
>
> http://www.mctc.dk/?id=15875&nyhed_id=16963&pageType=1
>
> Bare lige for at få så mange øjne som muligt på sagen.
>
> --
> Dun@nt - der ikke har nogen interesser i andet end at få "nakket" tyven
> "Ansvarlighed fjerner risikoen"
> Kilo SFau s "Hvidguld" http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC
Man kan jokun håbe på at de nederdrægtige hundehoveder der har stjålet
den får alletiders røvtur når de åbner for den første gang. det er jo
ikke ligefrem en omgængelig cykel.
/Benneweis, "der er træt af svin der ikke kender mit fra dit"
Omvendt, kan man jo så forvente, at cyklen er mere eller mindre smadret. Og
der er jo nok ikke kasko på sådan et banejern.
Absolut ingen win/win situation.
Held og lykke, med at finde den ubeskadiget!!!!!
Henrik Damgaard
(der selv har oplevet at komme ned og opdage, at cyklen var borte!!)
| |
Torben Scheel (21-06-2008)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 21-06-08 17:36 |
|
Henrik Damgaard wrote:
> Omvendt, kan man jo så forvente, at cyklen er mere eller mindre smadret.
> Og der er jo nok ikke kasko på sådan et banejern.
> Absolut ingen win/win situation.
Det er vist bare hævn og skadefryd der fylder meget for Benneweis
--
vh
Torben
| |
benneweis (21-06-2008)
| Kommentar Fra : benneweis |
Dato : 21-06-08 13:45 |
|
On 21 Jun., 18:36, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:
> Henrik Damgaard wrote:
> > Omvendt, kan man jo så forvente, at cyklen er mere eller mindre smadret.
> > Og der er jo nok ikke kasko på sådan et banejern.
> > Absolut ingen win/win situation.
>
> Det er vist bare hævn og skadefryd der fylder meget for Benneweis
>
> --
> vh
> Torben
Jeg hævn spiller da en væsentlig rolle i min holdning. men skadefryd
vil jeg nu ikke kendes ved.
jeg ser det bare som en passende straf for den slags mennesker at de
får en røvtur, i stedet for den latterlige bøde de får hvis
ordensmagten finder dem.
hvad cyklen angår så tager de vitale og yderst dyre dele jo ikke skade
af at den ryger rundt på ryggen.
/Benneweis
| |
Torben Scheel (21-06-2008)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 21-06-08 21:21 |
|
benneweis wrote:
> Jeg hævn spiller da en væsentlig rolle i min holdning. men skadefryd
> vil jeg nu ikke kendes ved.
> jeg ser det bare som en passende straf for den slags mennesker at de
> får en røvtur, i stedet for den latterlige bøde de får hvis
> ordensmagten finder dem.
> hvad cyklen angår så tager de vitale og yderst dyre dele jo ikke skade
> af at den ryger rundt på ryggen.
>
OK - I stand corrected.
--
vh
Torben
| |
N/A (21-06-2008)
| Kommentar Fra : N/A |
Dato : 21-06-08 21:21 |
|
| |
Armand (22-06-2008)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 22-06-08 00:15 |
|
benneweis skrev:
> On 21 Jun., 10:34, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
>> Her kunne vi måske give en hjælpende hånd:
>>
>> http://www.mctc.dk/?id=15875&nyhed_id=16963&pageType=1
>>
>> Bare lige for at få så mange øjne som muligt på sagen.
>>
>> --
>> Dun@nt - der ikke har nogen interesser i andet end at få "nakket" tyven
>> "Ansvarlighed fjerner risikoen"
>> Kilo SFau s "Hvidguld" http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC
>
> Man kan jokun håbe på at de nederdrægtige hundehoveder der har stjålet
> den får alletiders røvtur når de åbner for den første gang. det er jo
> ikke ligefrem en omgængelig cykel.
>
Mon ikke at misdæderen(!) har nuppet kværnen primært for motorens skyld :-/
--
Armand.
| |
Steen Gruby (22-06-2008)
| Kommentar Fra : Steen Gruby |
Dato : 22-06-08 00:21 |
|
On Sun, 22 Jun 2008 01:14:36 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
Hej Armand.
>>
>Mon ikke at misdæderen(!) har nuppet kværnen primært for motorens skyld :-/
Han vil aldrig kunne stille med det topstykke nogen steder uden at det
vil være synligt at det er et MJP produkt.
Om de så forsøger at fjerne Jansbergs inskription vil det kunne ses.
Det er et håbeløst projekt.
--
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU MAX Special 1956
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk
| |
Armand (22-06-2008)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 22-06-08 00:43 |
|
Steen Gruby skrev:
> On Sun, 22 Jun 2008 01:14:36 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Hej Armand.
>> Mon ikke at misdæderen(!) har nuppet kværnen primært for motorens skyld :-/
>
> Han vil aldrig kunne stille med det topstykke nogen steder uden at det
> vil være synligt at det er et MJP produkt.
> Om de så forsøger at fjerne Jansbergs inskription vil det kunne ses.
> Det er et håbeløst projekt.
>
Hvor meget motor ser man på en GSXR1000?
Og hvem skulle f.eks. komme ind bag kåben på din Paso og se en sådan
detalje??
Njarh, jeg tror nu nok at vedkommende er ganske kold over dén
inskription :-|
--
Armand.
| |
Steen Gruby (22-06-2008)
| Kommentar Fra : Steen Gruby |
Dato : 22-06-08 00:48 |
|
On Sun, 22 Jun 2008 01:42:31 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:
Hej Armand.
>>
>Hvor meget motor ser man på en GSXR1000?
>Og hvem skulle f.eks. komme ind bag kåben på din Paso og se en sådan
>detalje??
>
Nu er det ikke meget man ser til motoren på "verdens hurtigste SPA
bad" - Det erkender jeg gerne
Men derfra og til at køre rundt med et MJP topstykke på en privatejet
maskine er der lang vej - Synligt eller ej.
>Njarh, jeg tror nu nok at vedkommende er ganske kold over dén
>inskription :-|
Der er meget få privatkørere der har fået lavet MJP topstykker, så
risikoen for at blive afsløret er rimeligt stor.
--
Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU MAX Special 1956
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk
| |
"J.C.Kløve" (22-06-2008)
| Kommentar Fra : "J.C.Kløve" |
Dato : 22-06-08 08:37 |
|
Steen Gruby skrev:
> On Sun, 22 Jun 2008 01:42:31 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Nu er det ikke meget man ser til motoren på "verdens hurtigste SPA
> bad" - Det erkender jeg gerne
> Men derfra og til at køre rundt med et MJP topstykke på en privatejet
> maskine er der lang vej - Synligt eller ej.
> Der er meget få privatkørere der har fået lavet MJP topstykker, så
> risikoen for at blive afsløret er rimeligt stor.
>
Det er jeg enig i, og jeg har den oplevelse at de fleste af den type
også har et udstragt behov for at prale med slige sager, hvilket
selvsagt vil bringe misdæderen i noget af en konflikt med sig selv
Men lad os nu se om ikke der dukker en gixxer top op på MCG/køb og salg
og slam! så skulle den ged være barberet
--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"
Kilo SFau s "Hvidguld"
http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC
| |
Anders Houmark (22-06-2008)
| Kommentar Fra : Anders Houmark |
Dato : 22-06-08 09:49 |
|
"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
news:ei4r54p3ch6u6ned1067hat2erdkcrq3pk@4ax.com...
> Nu er det ikke meget man ser til motoren på "verdens hurtigste SPA
> bad" - Det erkender jeg gerne
> Men derfra og til at køre rundt med et MJP topstykke på en privatejet
> maskine er der lang vej - Synligt eller ej.
> Der er meget få privatkørere der har fået lavet MJP topstykker, så
> risikoen for at blive afsløret er rimeligt stor.
Jeg har set en enkelt makker på motorcykelgalleri have det der MJP logo på
en motor (zxr750), og det var i forbindelse med at den havde smidt en
plejlstang ud gennem blokken...
Hvad gøres der ved den når den får sådan et mjp stempel? mange ekstra hk?
Mvh Anders
| |
Kai Harrekilde-Peter~ (22-06-2008)
| Kommentar Fra : Kai Harrekilde-Peter~ |
Dato : 22-06-08 14:55 |
|
Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:
> On Sun, 22 Jun 2008 01:42:31 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
> wrote:
>
> Hej Armand.
>>>
>>Hvor meget motor ser man på en GSXR1000?
>>Og hvem skulle f.eks. komme ind bag kåben på din Paso og se en sådan
>>detalje??
>>
> Nu er det ikke meget man ser til motoren på "verdens hurtigste SPA
> bad" - Det erkender jeg gerne
> Men derfra og til at køre rundt med et MJP topstykke på en privatejet
> maskine er der lang vej - Synligt eller ej.
Det er jeg nu ikke så sikker på.
>>Njarh, jeg tror nu nok at vedkommende er ganske kold over dén
>>inskription :-|
>
> Der er meget få privatkørere der har fået lavet MJP topstykker, så
> risikoen for at blive afsløret er rimeligt stor.
Tjaaa ... kør den til tyskland og dét problem er løst - ingen ville
vide noget om det.
Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://dfmc.dk/?id=29
| |
|
|