ferieanbefaling
Fra : jens.brauer.rasmusse~

Dato : 18-06-08 16:56

hej NG

Jeg var på ferie i sidste uge - sammen to andre fra kantanamc.

vi besøgte Bikertreff Eifel http://www.bikertreff.de/

Fint sted lidt i stil med Willa Löwenherz med med større udbud af mad
dvs der var et reelt valg fra manukort og ikke kun dagens ret. koster
ikke meget at overnatte på deres værelser vi slap med ca 250 euro pr
mand for en uge incl mad og drikke. Ellers har de gratis teltplads
(kræver bare at man spiser morgenmad og bruger lidt penge i deres
restaurant) eller mulighed for sovesal.

Men området skal have en særlig anbefaling med på vejen - for phanden
da nogen fede veje som bare bugter sig op /ned højre venstre osv. hele
tiden - så mangler du et feriemål - vil jeg anbefale dig det område af
tyskland, det kan nåes på en dags kørsel uden problemer.

Jens B R
CBR1000F ´97 dcbs

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-06-08 13:16

skrev den 19 jun 2008 i
m:

> hej NG
>
> Jeg var på ferie i sidste uge - sammen to andre fra kantanamc.
>
> vi besøgte Bikertreff Eifel http://www.bikertreff.de/
klip
> [...]
> venstre osv. hele tiden - så mangler du et feriemål - vil jeg
> anbefale dig det område af tyskland, det kan nåes på en dags

Hørt! Det kan ikke siges bedre, har selv frekventeret området flere
gange, faktisk er det gammelt vulkanlandskab opstået ved en masse små
vulkanudbrud, kraterne ligger nu som små søer.