Reservedele/ophug til Yamaha XJ 600 Divers~
Fra : Thomas Roesen

Dato : 18-06-08 21:12

Hej

Jeg er "førstegangs-erhverver" og har netop købt en Yamaha XJ 600 S
Diversion '95. Jeg mangler nogle stumper til den, det drejer sig om lidt
forskellige småting - nogle skruer/møtrikker, håndtag, underkåbe/plov,
koblingskabel mv.

Er der nogen som kender et sted omkring København hvor man, ligesom med
autoophuggere, kan gå rundt og pille de reservedele fra brugte cykler som
man mangler, - eller eksisterer det slet ikke indenfor MC verdenen? - I så
fald, hvor kan jeg lettest få de dele jeg mangler?

Jeg er lidt vagtsom med at gå ned til en forhandler og bestille en hel
masse, her i København virker de til at være ret dyre.

Jeg hører meget gerne hvis nogen har fif eller tips og tricks til en
nybegynder.

Vi ses på vejene!

Med venlig hilsen
// Thomas

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 18-06-08 21:21

Thomas Roesen skrev:
> Hej

[zip]
> [...]

> masse, her i København virker de til at være ret dyre.

> Jeg hører meget gerne hvis nogen har fif eller tips og tricks til en

Hej Thomas - velkommen ombord

http://www.lcracing.dk/
i Rønnede er det eneste jeg har hørt om på den store Ø.

Ellers tjek NG's officielle OSS http://www.dmcn.dk/

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-06-08 07:41

Thomas Roesen wrote:

> Jeg er "førstegangs-erhverver" og har netop købt en Yamaha XJ 600 S
> Diversion '95. Jeg mangler nogle stumper til den, det drejer sig om lidt
> forskellige småting - nogle skruer/møtrikker,

Originalt hos Yamahaforhandler for de specielle, ellers standardsortiment.

uoriginalt hos www.louis.de eller en MC-nøglen forhandler

www.ebaymotors.de

www.louis.de, MC-nøglen

> [...]

> Jeg er lidt vagtsom med at gå ned til en forhandler og bestille en hel
> masse, her i København virker de til at være ret dyre.

prøv Hillerød www.mccn.dk - ny sulten forhandler - langt bedre service
end de 2 gamle i KBH. Få en pris før du bestiller.

www.dmc-kursus.dk - tag det! Det er billigt, men guld værd. Og sjovt.

> Vi ses på vejene!

Op med poten

--
vh
Torben

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-06-08 14:05

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> prøv Hillerød www.mccn.dk - ny sulten forhandler - langt bedre service
> end de 2 gamle i KBH. Få en pris før du bestiller.

Hvilke to Yamaha-forhandlere ligger der i København? Jeg kender kun
Fisker-MC. Ellers er nærmeste den du referer til i Hillerød eller Køge
MC-center.

Aagesen kan også skaffe Yamaha-stumper, men de er ikke officiel
Yamaha-forhandler (længere). De plejer i øvrigt at yde en OK service,
synes jeg. I hvert fald laaaangt bedre end Fisker MC.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : J.E.

Dato : 18-06-08 23:29