Fotocykel
Fra : MBP

Dato : 18-06-08 12:09

Det vil være en dårlig ide at overhale en sort BMW K 1200 RS, udstyret med
topboks, samt sidetasker i sort.

Reg. EE 10 978

Beklædningen på driver.... alm MC beklædning i sort.

Set i Københavnsområdet.

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 18-06-08 13:50

> Set i Københavnsområdet.

Tak for info.
Jeg har nu også altid ment at de der BMW kørere var lidt specielle.. (Det er
gaas.. I ka ta det..(-; )
Du skriver fotocykel?
Har han video udstyr eller hvad?
Mvh
Rasmus H Husky 610

Fra : Dak

Dato : 18-06-08 15:41

> Har han video udstyr eller hvad?

Ja, den stikker ud igennem et hul boret i kåben/vindskærmen(ihvertfald den
jeg har stødt på). Den er tydelig på kort afstand.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-06-08 17:53

MBP wrote:
> Det vil være en dårlig ide at overhale en sort BMW K 1200 RS, udstyret med
> topboks, samt sidetasker i sort.

Er der da blevet overhaling forbudt i KBH?

--
vh
Torben

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 18-06-08 11:56

On Jun 18, 6:53 pm, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Er der da blevet overhaling forbudt i KBH?
>
> --
> vh
> Torben

Det er vel svært at komme forbi sidetaskerne uden at overskride et
eller andet forbudt :)

--
// brian

Fra : James Derry

Dato : 19-06-08 15:27

Tak for oplysningen! Man skal se efter mørkeblå
kassevogne og nu sorte BMWer......igår sprang jeg
5 cm over sædet, da jeg kom rundt et sving og en
metal-plade politi i buskerne dukkede op i skumringen!

Bliver snart paranoide!

lol!

jas

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-06-08 18:43

slet 0ED8T skrev den 19 jun 2008 i

> [...]
> 5 cm over sædet, da jeg kom rundt et sving og en
> metal-plade politi i buskerne dukkede op i skumringen!

Hæ, ja - dem har de brugt i mange år syd for grænsen. Før man vænner
sig til dem er der lige et par nakkehår der strækker sig når de dukker
op i synsfeltet =. Faktisk ligegyldigt hvor lovlydigt man kører.....