Maskinskruer i Nordsjælland
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-06-08 19:41

Hej

Jeg mangler en maskinskrue med unbracho eller torx hoved der er minimum
25mm lang (ret kort) har en stigning på 1,5 og er 12mm i diameter. Den
sad i bunden af et gaffelben, og jeg nød til at bore det ud. JEg har
tænkt mig at køre til Hillerød i morgen og prøve Würth. Hvis ikke de har
såden en, hvor prøver jeg så?

Würth Danmark A/S
Ægirsvej 8
3400 Hillerød

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-06-08 20:00

Jens Jacob Bager Jensen skrev:
> [...]
> sad i bunden af et gaffelben, og jeg nød til at bore det ud. JEg har
> tænkt mig at køre til Hillerød i morgen og prøve Würth. Hvis ikke de har

Sanistål..

Der fandt jeg engang, nogle specielle bolte, også med umbracho hoved til
min RSV Mille...

20 kr for en håndfuld, prisen ved TMP var godt og vel det samme plus
moms pr. stk !

Thore

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-06-08 20:19

> Sanistål..
>
> Der fandt jeg engang, nogle specielle bolte, også med umbracho hoved
> til min RSV Mille...

Der har jeg være i dag i Søborg afdelingen. Da jeg spurgte til bolte
sangede den fedlande ekspedient "Hvilken type bold? Fodbolde eller hvad?
Vi sælger ikke til private". MEGA NAR. Nå, jeg gik igen godt knotten.

Fra : Peter Z

Dato : 17-06-08 20:41

Carl ras i herlev har dem også - dog er hovedt lidt for højt til en forgafel
men det klarede vinkelsliberen

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-06-08 20:52

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]
> sad i bunden af et gaffelben, og jeg nød til at bore det ud. JEg har
> tænkt mig at køre til Hillerød i morgen og prøve Würth. Hvis ikke de har

Tag en tur rundt på Falke- og Høgevej - der ligger forskellige firmaer
med potentiale - lyddæmpercentralen, en Koyo forhandler, en
landbrugsbiks af de mere seriøse. Ellers er Mekonomen på Frejasvej et bud.

--
vh
Torben

Fra : JimR

Dato : 19-06-08 20:05

> [...]
> potentiale - lyddæmpercentralen, en Koyo forhandler, en landbrugsbiks af
> de mere seriøse. Ellers er Mekonomen på Frejasvej et bud.

Ja "Traktorbiksen" på Høgevej er en guldgrube, de har det mest utrolige

JimR

Fra : Armand

Dato : 17-06-08 22:56

Jens Jacob Bager Jensen skrev:
> Hej
>
> Jeg mangler en maskinskrue med unbracho eller torx hoved der er minimum
> 25mm lang (ret kort) har en stigning på 1,5 og er 12mm i diameter.

Er du sikker på dén stigning??
Alm. M12-gevind er med 1,75!
Har du ikke gevind-resten fra bundstykket du kan teste med en gængs
M12-møtrik?

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-06-08 06:36

> Er du sikker på dén stigning??
> Alm. M12-gevind er med 1,75!
> Har du ikke gevind-resten fra bundstykket du kan teste med en gængs
> M12-møtrik?

Du har ret. Det er enten M12 X1,25 eller M14 X1,5. Jeg har bolten, og
jeg tager den bare med.

Fra : Armand

Dato : 18-06-08 16:10

> Du har ret. Det er enten M12 X1,25 eller M14 X1,5. Jeg har bolten, og
> jeg tager den bare med.

Og nu kom jeg så først lige til at slå efter:
M12 fingevind figurerer med hele tre stigninger mellem 1 og 1,5 - Så du
kán have ret fra starten af!

Sorry!

--
Armand.