Mangler kåbe dele
Fra : kim Daugaard

Dato : 15-06-08 19:51

Hejsa

Min Mc smed kæden i torsdags med 100 km/t og har desværre ødelagt lidt kåbe
dele..

Jeg mangler en kæde beskytter (delen der er monteret over kæden ,en plastic
dims)

Samt den bagerste del af kåben som lygter og blinklys er monteret i.

Nogen der har noget på lager, eller en idee til hvor jeg kan skaffe delene?

Cyklen er Blå og hvid, men jeg kan godt leve med at farven ikke passer.

Mvh Kim

Fra : kim Daugaard

Dato : 15-06-08 19:58

Okay rimelig vigtig info