Servicemanual Bandit 1250SAK7
Fra : Schlæger

Dato : 15-06-08 07:39

Hej NG.

I fredags hentede jeg min (for mig) spritnye Bandit 1250SA. Wauww hvor et
moment - og helt nede fra godt og vel tomgang )

Tilbage til emnet. Jeg har fundet et link til en hjemmeside med en komplet
servicemanual til sådan en Bandit. Måske nogen kan have glæde af det
(Pein??)

http://gsfbandits.co.uk/manuals/GSF1250SAK7%20Manual/

Mch Schlæger

Fra : Ole Schultz

Dato : 15-06-08 08:49

On Sun, 15 Jun 2008 06:38:49 +0000 (UTC), gertschlaeger@gmail.com
(Schlæger) wrote:

> [...]
>
>Tilbage til emnet. Jeg har fundet et link til en hjemmeside med en komplet
>servicemanual til sådan en Bandit. Måske nogen kan have glæde af det

Hej Schlæger

Tillykke, den bliver du glad for og tak for linket.
Jeg har selv ledt efter service manual uden held.

mvh Ole
Bandit 1250 SA

Fra : Niels Pein

Dato : 15-06-08 21:03

"Schlæger" skrev ...

> I fredags hentede jeg min (for mig) spritnye Bandit 1250SA. Wauww hvor et
> moment - og helt nede fra godt og vel tomgang )

Ja, ikk'?

Og en anden ting; jeg har ikke fundet tendens til wobling ved nogen
hastigheder overhovedet (men topfart er dog kun prøvet en enkelt kort gang,
og det var med en 46 liters topboks).

> Tilbage til emnet. Jeg har fundet et link til en hjemmeside med en komplet
> servicemanual til sådan en Bandit. Måske nogen kan have glæde af det
> (Pein??)

Bukker og takker. Godt fundet.
Niels Pein
Suzuki Bandit 1250 SAK7