MC GPS - Mangler kort over øst-europa
Fra : lars

Dato : 13-06-08 20:08

Hvor finder jeg kort til min
Garmin Zumo 550.

Jeg behøver kort til Kalinigrad,
som er den lille russiske enklave, der ligger ud mod østersøen, afskåret fra
moderlandet (Rusland) og klemt inde mellem Polen og Lithauen.

Kortet på min Garmin Zumo er fra Navteq, men jeg ved ikke om andre kort
produkter kan benyttes.
På det Europa-kort der fulgte med, er der fra Polen og øst på, kun hovedveje
og ingen biveje, bynavne mv.

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-08 17:46

Hej.

Har du stillet samme ? her news.dk.teknik.satellit.navigation

Der er nok lidt større viden...

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : HC

Dato : 15-06-08 15:47

lars wrote:

> [...]
> produkter kan benyttes.
> På det Europa-kort der fulgte med, er der fra Polen og øst på, kun

Lyder som dengang jeg kørte til Skt. Petersborg; der var hovedveje på
kortet, men absolut ikke 100% troværdigt data - jeg var iflg. gps'en ude
at træde vande mindst én gang. Det lykkedes mig dog at finde et gratis
kort over selve Skt. Petersborg, men til disse gratis "hjemmelavede"
kort er der ingen routing.

Jeg mener ét firma sælger kort over Rusland indtil Ural bjergene, men
jeg skal ikke kunne sige om det også dækker Kaliningrad. Dyrt er det
iøvrigt også.

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : oz9abc

Dato : 29-06-08 09:38

"> Jeg behøver kort til Kalinigrad,
> som er den lille russiske enklave, der ligger ud mod østersøen, afskåret
> fra
> moderlandet (Rusland) og klemt inde mellem Polen og Lithauen.

Hej Lars.

Jeg fandt dette på nettet. Jeg aner ikke om det kan bruges men det er
billige kort til Rusland, du kan evt spørge firmaet tilråds om der findes
noget til Mapsource City Navigator. Russerne kender sikkert flere
muligheder.

http://www.ruslania.com/sid-33621e61ff41a047becf147f5f9f1fa9/language-1/entity-9/context-161/details-319.html

Mvh
Jan