Tilfældighed eller tyve...
Fra : Dak

Dato : 12-06-08 14:56

Jeg hentede min cykel hos forhandler efter reparation af diverse småting.
Jeg kører turen hjem og lader den være til næste dag.

Om morgenen lige inden jeg skal køre på arbejde, så opdager jeg en
benzinlugt. Jeg piller så sideskjoldet af og ser at både benzinslangen og
luftslangen til tanken sidder ikke fast til tanken. :-/ Spørgsmålet er så om
jeg kan havde kørt 45+ km uden slange eller om der er nogen som i nattens
mulm og mørke har pillet dem af i håb på at jeg ikke tager cyklen med på
arbejde?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ole

Dato : 12-06-08 16:15

Dak wrote:
> [...]
> mulm og mørke har pillet dem af i håb på at jeg ikke tager cyklen med på

Omfattede "reparation af diverse småting" aftagning af tank ?

Hvis "ja" så har du svaret.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : flopper

Dato : 12-06-08 20:15

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i meddelelsen

> Omfattede "reparation af diverse småting" aftagning af tank ?
>
> Hvis "ja" så har du svaret.
>
> Ole Mogensen
> --
> http://www.politicallyincorrect.me.uk/

arrh over 45 km på det der kan være i karburatorerne! Er det ikke en anelse
optimistisk ?

mvh
Flopper

Fra : Ole

Dato : 13-06-08 12:53

flopper wrote:

> arrh over 45 km på det der kan være i karburatorerne! Er det ikke en
> anelse optimistisk ?
>
> mvh
> Flopper

Slanger ikke sat korrekt på, ryster af ved kørsel, har selv
prøvet det.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/