Granucci sæde til Intruder 1400??
Fra : dannermax@gmail.com

Dato : 11-06-08 11:34

Hej alle.

Hvor omkring, på Sjælland kan man se et Granucci sæde til en Suzuki
VS1400?
Jeg står med en Custom skærm (evolution fra thunderbike), og vil gerne
se hvor godt den passer til.
hvis den passer ok, ville det være fedt med et sådan sæde.

Nogle ideer?

Hilsen Daniel

Fra : Henrik K

Dato : 12-06-08 13:19

Jeg ved ikke lige hvem der forhandler dette sæde - men vil blot give
et godt råd videre, da jeg selv var interesseret i dette sæde til min
Intruder. Først og fremmest, så får du formentlig endnu mere ondt et
vist sted med dette sæde når du kører langt - dernæst kan en
saddelmager lave dit originale sæde om til et superfedt sæde for en
billigere penge.

Just my $0.02

Mvh
Henrik