Remus udstødning
Fra : MartinK

Dato : 11-06-08 13:55

Er der nogen der sælger Remus udstødninger til MC i Danmark?

Martin

Fra : Menabra

Dato : 12-06-08 13:28

"MartinK" <martinK@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der sælger Remus udstødninger til MC i Danmark?
>
> Martin

Hej
Det burde du kunne købe her : http://www.discteknik.dk/

Fra : Plexsica

Dato : 13-06-08 16:00

Du kunne jo prøve at snakke med Rally Centeret de er impotør af Remus
Forhandler liste :
http://www.rallycenteret.dk/?m=001-Profil%5c003-Forhandlere%5c000-forhandlere.htm

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 23:30

"Plexsica" <plexsica@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Du kunne jo prøve at snakke med Rally Centeret de er impotør af Remus
> [...]

Selvom jeg ikke kan finde mig selv på listen, så er mit første valg i
udst.til MC... Remus og det kan jeg skaffe..
Så bare vend tilbage, hvis jeg skulle kunne hjælpe,

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : MartinK