Sugekop bagsæde
Fra : Frank

Dato : 11-06-08 06:24

Hej
Jeg skal have erhvervet mig et bagsæde til HDén. Så jeg tænkte om der ikke
er nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan et sugekop sæde billigt.
Tak for hjælpen

Frank

Fra : Leif

Dato : 11-06-08 15:07

"Frank" <frankechristensen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej Jeg skal have erhvervet mig et bagsæde til HDén. Så jeg tænkte om der
> ikke er nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan et sugekop sæde
> [...]

Så hurtigt kører den nok heller ikke
/Leif

Fra : TWL

Dato : 11-06-08 15:58

Frank wrote:
> Hej Jeg skal have erhvervet mig et bagsæde til HDén. Så jeg tænkte om
> der ikke er nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan et sugekop sæde
> [...]
Hej Frank

Jeg ved ikke om dette er billigt, men her er et par muligheder :

http://www.bikerstyle.no/catalog/index.php?cPath=34_97

http://www.thunderbike.de/

mvh Thomas

Fra : Ole

Dato : 11-06-08 17:30

Frank wrote:
> Hej Jeg skal have erhvervet mig et bagsæde til HDén. Så jeg tænkte om
> der ikke er nogen af jer der ved hvor man kan købe sådan et sugekop sæde
> [...]

Er hun bredrøvet nok, så virker det som en sugekop.

Bare generende med svuppelyden.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Jim Andersen

Dato : 12-06-08 11:49

Ole wrote:
> Er hun bredrøvet nok, så virker det som en sugekop.

Specielt hvis hun er bundløs.

/jim

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-06-08 19:11

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Specielt hvis hun er bundløs.
>
> /jim

- men så må du leve med sneglespor på bagskærmen.......

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-06-08 07:22

Jesper Hedegaard wrote:

> - men så må du leve med sneglespor på bagskærmen.......

Meget passende, cyklens art taget i betragtning..

--
vh
Torben

Fra : Ole

Dato : 13-06-08 12:55

Torben Scheel wrote:

> Meget passende, cyklens art taget i betragtning..

Måske eneste måde man kan lave en brænder på sådan een,
lidt smørelse på baghjulet.....

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/