At mc-teknik
Fra : kalle

Dato : 10-06-08 19:40

Hej , lige et spørgsmål : er der nogen der har erfaringer, gode eller
dårlige med AT mc-teknik i Hadsten

Fra : Martin Wittrock

Dato : 11-06-08 15:24

> Hej , lige et spørgsmål : er der nogen der har erfaringer, gode eller
> dårlige med AT mc-teknik i Hadsten

Uden at reklamere alt for meget tør jeg godt sige at jeg har været meget
tilfreds med AT MC-teknik. Har sågar pt en pakke der venter på posthuset :)

--
Martin Wittrock (4400 / 2800)
Kawasaki Gpz 500 88 - en dejlig maskine

Fra : ukristoff@gmail.com

Dato : 11-06-08 09:38

> Hej , lige et spørgsmål : er der nogen der har erfaringer, gode eller
> dårlige med AT mc-teknik i Hadsten

Jeg har også handlet med AT mc teknik og været ganske tilfreds med
det, de ville 'kun' have 75kr for en ventildæksel pakning hvor den
originale kostede over 160kr.
Pakken ankom efter 3 dage, og alt var som det skulle være, ikke noget
at klage over der.

--
Ulrik Kristoffersen
Yamaha XS 400 Seca aka Guld Anden

Fra : Armand

Dato : 11-06-08 18:34

Martin Wittrock skrev:

> Uden at reklamere alt for meget tør jeg godt sige at jeg har været meget
> tilfreds med AT MC-teknik. Har sågar pt en pakke der venter på posthuset :)

Dét kræver lige lidt modvægt:
Med mindre at navnet er overtaget af anden person (og hvem vil overtage
et navn med dét rygte?) har AT gennem de seneste 25 år været sammenkædet
med laaange leveringstider; kollosal mangel på kulance og temmelig
frivol tale overfor kunder der brokkede sig (læs: trusler om tæsk og
deslige) :-|

--
Armand.

Fra : kalle

Dato : 11-06-08 19:29

Der kom jo lige et indlæg fra Armand, der meget godt beskriver mit kendskab
til At mc teknik , bortset fra jeg synes Armand er lidt ( lidt = meget)
for diplomatisk.

Fra pålidelig kilde har jeg hørt - citat : At mc teknik er noget af det
mest arrogante og absolut ikke særlig kundevenlig , især ikke hvis man
returnerer en defekt vare og kræver sine penge retur . Pengene kan man for
det første slet ikke få tilbage, og vil man ha den defekte vare igen - til
at smide efter en gal kat- så koster det 40 kroner i forsendelse + et
mindre symbolsk beløb på 350 kroner. Det skulle efter sigende være de
omkostningerne der er forbundet med at finde ud af at varen er defekt.
Har i forresten hørt om Danmarks værste brugtvogn forhandler, måske der
snart kommer et nyt program i flimmeren ?

Fra : Jan

Dato : 11-06-08 20:53

"kalle" <dsl486777@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har i forresten hørt om Danmarks værste brugtvogn forhandler, måske der
> snart kommer et nyt program i flimmeren ?

Her er lidt mere "sladder"
http://www.mcinternet.dk/asp/debat/debat.asp?msgID=170193

Jan

Fra : Martin Wittrock

Dato : 12-06-08 15:53

> Der kom jo lige et indlæg fra Armand, der meget godt beskriver mit
> kendskab
> til At mc teknik , bortset fra jeg synes Armand er lidt ( lidt = meget)
> for diplomatisk.

Hmm, det lyder voldsomt

> [...]
> Har i forresten hørt om Danmarks værste brugtvogn forhandler, måske der
> snart kommer et nyt program i flimmeren ?

Der kan man bare se. I så fald er jeg glad for at jeg ikke har haft
problemer af den art :) Men er glad for at bestille små-komponenter hos
dem, synes det er udemærkede kvalitet. Hvis jeg skal bruge noget mere
alvorligt, ville det nok blive bestilt fra Tyskland alligevel.