Søges: Honda cbr600f ejerer med intakt luf~
Fra : Dak

Dato : 10-06-08 14:42

Da det viser sig at den øverste del af luftfilterkassen koster 946+moms så
leder jeg efter en som gider og tage et billede af hvordan plasticafsatsen
ser ud og evt. mål, således at jeg kan lave min egen version.

Har endnu ikke fundet denne del brugt på nettet.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-06-08 14:54

> Har endnu ikke fundet denne del brugt på nettet.
> Dak
> "Honda CBR600F3 '96"
> "ex-Suzuki GS500Ev"

nu ved jeg ikke om 96 modellen bruger samme som 97 modellen, men se her hvis
den gør:

http://bike-teile.de/index.php?seite=einzel&teilid=338728

Det er da til at betale.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Dak

Dato : 10-06-08 17:58

> nu ved jeg ikke om 96 modellen bruger samme som 97 modellen,

Det ved jeg faktisk ikke. Fik at vide at enten årgang 97/98 blev opgraderet
så der kan være en chance for den ikke passer. Men det er da sikkert nogen
som kan svare på?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-06-08 18:30

> Det ved jeg faktisk ikke. Fik at vide at enten årgang >97/98 blev
> opgraderet
så hut jeg hvisker kom F4 i 99 og ifølge MKS-74 skulle den jeg linkede til
passe:
http://cbr600.dyndns.dk/CBR600data.html

Så det skulle nok kunne klares billigt.

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Dak

Dato : 10-06-08 18:48

> så hut jeg hvisker kom F4 i 99

Ja det er rigtig men nu mente jeg at der også var en opgradering inden for
modellen pc31. Men det kan da godt være mig som har misforstået noget.

og ifølge MKS-74 skulle den jeg linkede til
> passe:
> http://cbr600.dyndns.dk/CBR600data.html
>
> Så det skulle nok kunne klares billigt.

Ja nu bestiller jeg den og så på vi krydse fingre. og håbe på den er
intakt.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"