Styr og andre dele til Honda CB500 Four
Fra : Ole Hansen

Dato : 09-06-08 20:47

Hej,

Jeg skal til at skrue lidt i en gammel Honda Four. Den skal i have
skiftet rust-stangen ud med noget der minder om et nyt styr. Er der en,
der kender målene på originalstyret? Noget hos Louis der minder om det? :)

Hvor, bortset fra David Silver Spares, købes bedst dele til gamle Honda
Four-modeller?

--
Ole Hansen

Fra : Niels Wittrup

Dato : 09-06-08 21:09

Prøv cmsnl.com. De har en ret god oversigt med diagrammer over hver cykel.
David Silver er dog billigere.

Mvh. Niels

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 09-06-08 15:52

On 9 Jun., 21:47, Ole Hansen <mo...@get2net.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvor, bortset fra David Silver Spares, købes bedst dele til gamle Honda

eBay skal nok heller ikke glemmes, der er ret mange 400/4 dele på den
engelske.

--
// brian