Enduro / offroad i nord Thailand?
Fra : OM

Dato : 09-06-08 05:20

Hejsa NG

Jeg står og skal til Thailand i en måned og ca. halvdelen af tiden
skal bruges i det nordlige Thailand. Er der nogen der har erfaringer
med firmaer der kan tage en med på guidede offroad ture af flere dages
varighed omkring Chiang Mai? Jeg regner ikke med selv at tage udstyr
til kørsel med, så det er en klar fordel hvis jeg kan leje på stedet.
Jeg har pløjet nettet igennem og fundet et tysk selskab, men hvis der
er nogen her der har kendskab til noget lokalt foretagende el.lign så
er jeg meget interesseret!
På forhånd tak
Ole Mansfeld

Fra : dots

Dato : 09-06-08 19:22

"OM" <ole@pragmasoft.dk> skrev i en meddelelse
[...]

**
Hej Ole

Måske kan du finde det du søger her ..

http://www.horizonsunlimited.com/

dots

Fra : HC

Dato : 10-06-08 13:55

OM wrote:

> [...]
> Jeg har pløjet nettet igennem og fundet et tysk selskab, men hvis der
> er nogen her der har kendskab til noget lokalt foretagende el.lign så

Har selv kørt en del offroad i bjergene omkring Chiang Mai sidste år -
hver gang var det lejede bikes fra en af butikkerne i byen, og
tilhørende hjelm. Resten lånte vi af nogle lokale vi kendte, som også
kørte med som guides. Kender ikke nogen der officielt arrangerer, men
det burde kunne findes - det er et fedt område og jeg ønsker dig en god
tur!

Hygge,
HC

Der er iøvrigt nogle billeder af vores ture her, hvis du har tålmodighed
til det: http://www.flickr.com/photos/neurox/sets/72157594362883551/

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : OM

Dato : 12-06-08 00:28

On 10 Jun., 14:55, HC <h...@saustrup.net> wrote:

> [...]
>
> --
> Keep the rubber side down and the shiny side up!

Tak for tilbagemeldingerne. Jeg har fundet et sted. De vil ha 600£ for
en 5 dages tur alt inkl. Jeg er godt klar over at det kan gøres MEGET
billigere hvis jeg lejede en MC og selv drog afsted, men jeg har ikke
den store offroad erfaring, læs ingen, så jeg tænker at en guided tour
med følgebil und alles lige er mig. Samtidig hører alt udstyr med i
prisen.. Her er et link : www.adventuremotorbiketours.com hvis der er
nogen der har hørt om firmaet eller evt. været på tur med dem er jeg
meget interesseret i feedback.