MC beklædning Jakker med indbygget rygskjo~
Fra : Olfert

Dato : 08-06-08 23:54

Da de fleste af mine køreture er af kortere varighed, vil et løst rygskjold
som oftest ikke blive benyttet. Derfor er et indbygget rygskjold løsningen
til mig.
Nogen erfaringer eller fiduser?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-06-08 06:50

Olfert skrev:
> [...]
> som oftest ikke blive benyttet. Derfor er et indbygget rygskjold løsningen

Davs Olfert.

Ifølge Rev Its onlinekatalog kan man få jakken "Off Track" med hårdt
rygskjold i stedet for standarden, som er et blødt og ganske behageligt
skum-indlæg - det koster så lidt ekstra, men hvad koster mest?
En ødelagt ryg eller en jakke med skjold indbygget?
http://www.webbikeworld.com/r2/rev-it/off-track-jacket-dakar-pants/

Kataloget finder du her:
http://revit08uk.v1retail.com/
Du finder jakken på side 84.

Bl.a. Masi Motor på Sjælland (Næstved/Holbæk) forhandler Rev It, og MC
Point gør også: http://www.mcpoint.dk/page191.html - prisen er hos
sidstnævnte 2799 kr. for jakken.

Venlig hilsen

Aragorn. Som ikke har noget at gøre med hverken Rev It eller Masi Motor,
men som er forbandet glad for sin gode og behagelige Rev It-dragt.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk