Honda-Pigen har fået en lillesøster :)
Fra : pau_zathrus@hotmail.~

Dato : 06-06-08 17:56

Hej Gruppe - synes bare jeg ville melde mig under fanerne igen. Det er
jeg som for en 4-5 år siden havde "Honda Pigen". En Blå CB 550
Supersport fra 75/76 - Sydfyn.
Nu er det lykkedes mig at få overskud til en MC igen - og hvorfor ikke
starte i det område man startede... så jeg har købt en CB 500 fra
´77... og skal i gang igen :)
Håber I vil behandle Hondapigens lillesøster, lige så godt og venligt
som I gjorde hende selv.
Med varme sommerhilsner:
Brian Bjørk

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 07-06-08 02:27

On 7 Jun., 01:56, pau_zath...@hotmail.com wrote:
> [...]
> ´77... og skal i gang igen :)
> Håber I vil behandle Hondapigens lillesøster, lige så godt og venligt

IMO er alle er velkommen ikke mindst på et 70ér ikon som CB500! Held
og lykke med projektet.

/Jesper

CBR 600 F3 '98

Fra : p.jarnbak

Dato : 07-06-08 10:23

<pau_zathrus@hotmail.com> wrote in message
[...]

Tillykke med den lille ny.Skal du så flytte racer knasten over fra honda
pigen til lille søster,eller
har du solgt honda pigen.
M.v.h. Palle.

Fra : pau_zathrus@hotmail.~

Dato : 07-06-08 16:35

On 7 Jun., 11:23, "p.jarnbak" <jarn...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> Med varme sommerhilsner:
> Brian Bjørk
>
> Tillykke med den lille ny.Skal du så flytte racer knasten over fra honda

Så hvis I møder den Blå Skønhed i Røddinge området - så hils fra
mig :)
Nu skal jeg have kigget den Sorte CB 500 igennem - der skal stilles
lidt på den - Vil ikke rigtigt tage gas uden Choker - og dør ud uden
choker.
Så der er købt en manual over nettet - og så venter jeg bare på de
våde dage så jeg kan pille lidt ved dette nye projekt - Måske skal jeg
bare kalde den Honda-Pigen II. ?
Brian Bjørk

Fra : p.jarnbak

Dato : 08-06-08 01:26

..
[...]

For guds skyld kik ikke på ventiler og knast.Jeg har ikke flere knaster på
lager.
M.v.h. Palle.

Fra : PaUZathrus

Dato : 08-06-08 13:55

On 8 Jun., 02:25, "p.jarnbak" <jarn...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> Brian Bjørk
>
> For guds skyld kik ikke på ventiler og knast.Jeg har ikke flere  knaster på

Jeg skal nok lade være med at gå for meget i dybden denne gang :) -
Man lærer vel forhåbentligt af sine fejl.
Men - har du en god ide til Hvorfor den ligesom dør ud når man vrider
håndtaget - for SÅ at komme.. Altså - først ned, som om den ikke får
nok at leve af, og SÅ kommer det?
Når man kører og vrider håndtaget trækker den men slipper man det en
lille smule igen, så trækker den endnu bedre....
Håber på mange gode råd - :)
Brian