Kåbe motoguzzi scura
Fra : Kim

Dato : 06-06-08 14:16

Hej

Jeg regner med at købe en motoguzzi i dag, skal ud og kigge på den ved
1900 tiden.
Og jeg har allerede store planer med den( hvis det bliver den)
Så vil jeg høre om der er en der ved hvor jeg kan få en kåbe alá
den der sidder på MotoGuzzi 11 Scura.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Søren Ottosen

Dato : 06-06-08 16:22

> [...]
> Og jeg har allerede store planer med den( hvis det bliver den)
> Så vil jeg høre om der er en der ved hvor jeg kan få en kåbe alá

Hej Kim

Er det ikke bare en Givi kåbe??

Der er flere Moto-guzzi modeller der er født med en Givi.

Søren

Fra : Ole

Dato : 06-06-08 16:47

Søren Ottosen wrote:

> Hej Kim
>
> Er det ikke bare en Givi kåbe??
>
> Der er flere Moto-guzzi modeller der er født med en Givi.
>

> Søren

Og kønt er det sgutte, damn de har ødelagt Guzzierne.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Søren Ottosen

Dato : 06-06-08 22:02

> Og kønt er det sgutte, damn de har ødelagt Guzzierne.

Hej

Her er jeg absolut ikke enig,
men det er et spørgsmål om smag som man jo ikke kan diskutere.

Søren

Fra : Kim

Dato : 09-06-08 17:54

>Er det ikke bare en Givi kåbe??
>
>Der er flere Moto-guzzi modeller der er født med en Givi.

Det var en givi, har fundet lige nøjagtig den jeg ledte efter.
'
Takker

Mvh. Kim Hansen.