Carina som trækker mod venstre...
Fra : René Hansen

Dato : 05-06-08 20:37

Hej Gruppe
Fruens Carina trækker en smule mod venstre når man slipper rattet,og
den skal til syn om kort tid så det skal vel ordnes...
Skidtet er blevet sporet, og det har da hjulpet, men der er stadig
lidt.Jeg mener at bremserne er rimelig OK, da den ikke har tendens til
at trække til siden under opbremsning.
Er der nogle ideer til hvad jeg skal kigge efter, eller et smart trick
så den kan holde kursen en times tid til syn

Rene

Fra : Søren Jensen

Dato : 05-06-08 21:37

"René Hansen (slet DT3X1)" <dduck@DT3X1post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle ideer til hvad jeg skal kigge efter, eller et smart trick
> så den kan holde kursen en times tid til syn

Byt hjulen for bag , hvis de er retnings bestemt
da de kan være slidt uens

Søren

Fra : René Hansen

Dato : 06-06-08 10:00

Søren Jensen <sphspor@gmail.com> skrev:
>Byt hjulen for bag , hvis de er
>retnings bestemt
>da de kan være slidt uens
>
>Søren

Hej Søren
Det vidste jeg da godt!
Jeg havde bare lige glemt det Det må jo selvfølgelig prøves.
Tak for råd

Rene

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-08 08:38

René Hansen (slet DT3X1) wrote:
,> Er der nogle ideer til hvad jeg skal kigge efter, eller et smart trick
> så den kan holde kursen en times tid til syn

Det er lige meget hvad den gør til syn. Det vigtige er hvad den gør på
landevejen. At den ikke består et syn det kan man betale sig fra, det kan
man ikke hvis man kører galt.

Stig Bang-Mortensen

Fra : René Hansen

Dato : 07-06-08 21:24

Stig Bang-Mortensen <sbmsnabelamortensen.mail.dk> skrev:
>René Hansen (slet DT3X1) wrote:
> [...]

Stig,
Du har selvfølgelig ret, nu var der jo også en smiley
indblandet...
Selvfølgelig skal den laves, men det er ved at brænde på med
synet, Det er eks kærestens bil som jeg i et anfald af vanvid
lovede at gøre klar, og jeg må indrømme jeg er ikke skide
motiveret for at ringe og bede om jeg ikke nok må låne bilen så
jeg kan lave noget ved den; hun ved der er ting som skal laves,
og så må hun vel planlægge hvornår jeg skal have den.
Hun er bare ikke så wældi' go' til at planlægge den slags, og
bilen kan jo køre..

Rene