Audi A4 kørelys
Fra : Finn Guldmann

Dato : 05-06-08 20:17

Kom for skade, i går, at se en Audi A4 med nogle "forlygter" jeg ikke
har set før.

Der var de vanlige Xenon til lys, men som kørelys var der en række
lysdioder i en 20-25 cm lang bølgende række.

Er det noget standard, eftermonteret lir eller Tsvansen?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
(QSH: Karlslunde)

Fra : TGJ

Dato : 05-06-08 20:46

> [...]
> lysdioder i en 20-25 cm lang bølgende række.
>
> Er det noget standard, eftermonteret lir eller Tsvansen?

http://www.audi.dk/nyebiler/model/type/exterior/360/default.asp?model=A4&type=Avant&variant=8K&mpn=A4_Avant8K&size=big

standard

thomas

Fra : Brian

Dato : 05-06-08 20:59

TGJ wrote:

> http://www.audi.dk/nyebiler/model/type/exterior/360/default.asp?model=A4&type=Avant&variant=8K&mpn=A4_Avant8K&size=big
>
> standard

Naa, de er ikke standard, der skal lægges en klatskilling for dem - men de
er originale

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 06-06-08 14:04

Brian skrev:
> Naa, de er ikke standard, der skal lægges en klatskilling for dem - men de
> er originale

Når man læser inde på siden står kørelyset under "teknik" ikke under
"udstyr". Så mon det er standart på den model (Avant) ?

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
(QSH: Karlslunde)

Fra : Brian

Dato : 06-06-08 17:04

Finn Guldmann wrote:

> Når man læser inde på siden står kørelyset under "teknik" ikke under
> "udstyr". Så mon det er standart på den model (Avant) ?

Muligvis, jeg gad ikke se siden igennem

Jeg husker bare fra en test, at det blev nævnt som ekstraudstyr.

/Brian