Køre bus til polterabend
Fra : Dal

Dato : 05-06-08 16:12

Er der nogen som ved om man kan komme ud og køre glatbane i bus til en
polterabend, gerne i midtjylland

/dal

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-06-08 18:33

"Dal" <fup@fidus.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som ved om man kan komme ud og køre glatbane i bus til en
> polterabend, gerne i midtjylland

Kontakt en kørelærer, det er nok det nemmeste, alternativt kan du tage
direkte kontakt til Ring Djursland.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 06-06-08 20:48

"Dal" <fup@fidus.dk> wrote in news:48480247$0$90271$14726298
@news.sunsite.dk:

> Er der nogen som ved om man kan komme ud og køre glatbane i bus til en
> polterabend, gerne i midtjylland

Nu er Midtjylland et meget vidt (og ikke entydigt) begreb. Men på
Fredericia (som dog er lidt syd for Midtjylland i min terminologi)
køreteknikske anlæg laver de polterabend arrangementer.

--
/Erik BH

Fra : Dal

Dato : 07-06-08 04:57

ok... midtjylland er for mig viborg - silkeborg, men fredericia er ok,, jeg
tjekker op

/dal