Le Mans igen igen
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-08 11:53

Hejsa

Måske et dumt spørgsmål, men kan dælme ikke finde noget om det på
nettet.

(og undskyld hvis det er OT).

Men hvornår kan man ankomme til campingpladsen? Vi har plads på
Beausejour.

Planen var at køre torsdag morgen, men med lidt regnen frem kan det
ske det ikke er sååå smart igen. Vil jo ikke ankomme til en lukket
port..

Nogen som har noget hands-down intel på dette emne?

Fra : Mogens

Dato : 05-06-08 12:06

> Men hvornår kan man ankomme til campingpladsen? Vi har plads på
> Beausejour.

Vi plejer at køre tirsdag, hvorfor der er åben, når vi ankommer onsdag. Jeg
vil tro, der har været åben lige siden træningen startede for alvor sidste
week-end...
www.speedchills.com/lm_bsj.htm

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-08 12:45

>Vi plejer at køre tirsdag, hvorfor der er åben, når vi ankommer onsdag. Jeg

Onsdag eftermiddag/aften er tidligst vi kan køre. Der er ikke taget
fri til andet og mere fri er for sent nu

>vil tro, der har været åben lige siden træningen startede for alvor sidste
>week-end...
>www.speedchills.com/lm_bsj.htm

Der har jeg været, men kan ikke finde noget omkring åbningstider.

Forrige år var vi i Frankrig, og ankom en halv time for sent til
pladsen - rimelig nederen at overnatte i bilen ud til hovedvejen...

Vil gerne undgå det i år, men kan squtte finde åbningstider på den
plads der...

Fra : Mogens

Dato : 05-06-08 12:54

> [...]
> pladsen - rimelig nederen at overnatte i bilen ud til hovedvejen...
> Vil gerne undgå det i år, men kan squtte finde åbningstider på den

OK, nu forstår jeg - du mener, om der er lukket om natten. Vi skal bo på den
samme plads, men ankommer formodentligt sidst på eftermiddagen, hvor der er
åbent

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-08 12:58

>OK, nu forstår jeg - du mener, om der er lukket om natten.

Jae.. eller om de lukker fx. kl. 21

>Vi skal bo på den
>samme plads, men ankommer formodentligt sidst på eftermiddagen, hvor der er
>åbent

Det må man gå ud fra der er ja

Ellers må du lige komme ud og åbne op for os

Fra : Mogens

Dato : 05-06-08 13:01

> Jae.. eller om de lukker fx. kl. 21
> Ellers må du lige komme ud og åbne op for os

Hmm, det er 1. år, jeg skal bo dér - tidligere boede vi ovre ved
go-cart-banerne, og dér vader man da lige gennem porten dag og nat? (aldrig
lukket)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-08 13:50

>Hmm, det er 1. år, jeg skal bo dér - tidligere boede vi ovre ved
>go-cart-banerne, og dér vader man da lige gennem porten dag og nat? (aldrig
>lukket)

Jeg har skrevet en mail til dem der står for den side du linkede til.

Vil gerne undgå at overnatte i bilen :)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-06-08 14:15

> Vil gerne undgå at overnatte i bilen :)

Ret sikkert er der åbent, for 2 år siden ankom vi kl 05:30 og der var åbent.
Eller dvs. der står en vagt og "tager imod" gæsterne.

-Morten
Whoooosh!

Fra : Mugge

Dato : 05-06-08 14:25

Hvis I kører sent onsdag eftermiddag/aften, vil I være dernede omkring
06.00 - 08.00 tordsdag afh. af trafikken i Paris, og så er pladsen åben,
ingen problemer. Har I fået campingpasset tilsent, eller skal I først
afhente det?

mvh. Mugge

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-08 14:48

> [...]
>06.00 - 08.00 tordsdag afh. af trafikken i Paris, og så er pladsen åben,
>ingen problemer. Har I fået campingpasset tilsent, eller skal I først

Jeg har både billet, parkering og campingbillet tilsendt så det har
jeg med derned.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-06-08 14:48

>Ret sikkert er der åbent, for 2 år siden ankom vi kl 05:30 og der var åbent.
>Eller dvs. der står en vagt og "tager imod" gæsterne.

Okay det lyder lidt mere betryggende.