Årets MC
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-06-08 07:46

Så fik vi kåret årets MC 2008

http://fpn.dk/motor/mc/article1357771.ece
http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=16651&pageType=1

8 journalister bruger et par dage på at granske kandidaterne. Men det er
de samme - altid de samme igen og igen vi skal høre på (antallet er jo
begrænset)

Det ville være kæmpe godt hvis de lavede en sideløbende konkurrence, med
10 "ganske almindelige motorcyklister" der frivilligt ville investere
den tid der skulle til, og så kårede "Brugernes Årets MC"

Jeg rev gerne en uges tid ud af kalenderen for at lege den leg

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 12:02

On Thu, 05 Jun 2008 08:46:15 +0200, "J.C.Kløve" wrote:

> Så fik vi kåret årets MC 2008

> Jeg rev gerne en uges tid ud af kalenderen for at lege den leg

Det ku' være sjovt, men ville det ændre noget ?

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08

Fra : Ole Hansen

Dato : 05-06-08 15:31

J.C.Kløve wrote:

> Jeg rev gerne en uges tid ud af kalenderen for at lege den leg

Dig og 100.000 andre motorcyklister!

--
Ole Hansen

Fra : Armand

Dato : 05-06-08 16:36

J.C.Kløve skrev:
> [...]
> den tid der skulle til, og så kårede "Brugernes Årets MC"
>
> Jeg rev gerne en uges tid ud af kalenderen for at lege den leg

Men gad du også tage ansvaret for at udvælge de øvrige 7 personer??

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-06-08 08:48

Armand skrev:

> Men gad du også tage ansvaret for at udvælge de øvrige 7 personer??

Ja da - lad mig se

Armand

så mangler jeg kun 6

Fra : Armand

Dato : 07-06-08 11:31

J.C.Kløve skrev:

> Ja da - lad mig se
>
> Armand

Og du regner mig for at være uvildig nok???

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-06-08 15:01

Armand skrev den 07 jun 2008 i

> Og du regner mig for at være uvildig nok???

Hæ - om ikke andet, så mere end "visse andre" her på DFM =