ALDI hjelm
Fra : Bo Christensen

Dato : 04-06-08 12:40

hejsa,
aldi har en hjelm i denne uge, med bluetooth,
hvordan er aerodynamikken/støjen i denne, jeg har en fordom,
men er der nogen derude der har prøvet den i praksis ved rimelige
hastigheder ?
mvh bo

Fra : Kim Olsen

Dato : 05-06-08 20:39

Hej

Jeg har købt en ALDI hjelm, og har lige fået prøvet den af.

Hjelmen er bestemt ikke uden vindstøj, og en del stammer fra den kant der er
hvor visiret rammer hagestykket(mon det hedder sådan).
Jeg har kun prøvet op til ca 100 km/t, og der gør vind og motorstøj det
faktisk svært at tale fornuftigt sammen.
Ved lavere hastigheder <80 km/t fungerer det faktisk OK.

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk