Polterabend kørsel denne uge (23)
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 02-06-08 17:00

Hæi folkens

SÅ er der en camilla der skal bruge lidt hjælp.
Håber der en en der kan i det fine vejr, måske flere så der kommer en
tur ud af det.

>hej
>
>jeg skal finde en biker der har lyst til at hente en brud på sit
>arbejde næste uge. men jeg har haft så utrolig svært ved at finde
>nogen. kunne i måske sætte mig i forbindelse med nogen der vil gøre
det >for under 500 kroner for en halv time på sjælland

Fra : Ib Tinning

Dato : 02-06-08 17:08

hvor på øen er det og hvad dag og tid
mvh Tinning med Transalp

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 02-06-08 21:19

Krav til MC type (Harley, racer, veteran eller...)? Hvor på Sjælland er
det og hvad tid?

Hvordan med udstyr, har i selv snuble-kyse til bruden eller skal man
hjælpe med det? (Det er jo ganske vigtigt)

Jeg kunne sagtens være frisk!

/Thomas

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 04-06-08 07:51

hamselv (dkmc) skrev:
> Hæi folkens
>
> SÅ er der en camilla der skal bruge lidt hjælp.

Hæi folkens igen

Camilla har fået den hjælp hun skulle have. Jeg har ikke fået noget svar
på hvor og hvornår hvis der var flere der ville deltage, men det kan nå
at komme endnu.

Camilla siger tak for hjælpen

Og det gør jeg da også

hamselv herfra