Suzuki Vitara - hvor blev de gamle af?
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 01-06-08 09:06

Der kom en ny model for et par år siden, og hurtigt blev vejene fyldt
med denne model.
Hvor er alle de gamle modeller blevet af, jeg synes aldrig at jeg ser
dem mere?
Eksporteret, står ved en forhandler eller andet?
Kai

Fra : Knut

Dato : 01-06-08 09:30

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> wrote in message
> [...]
> mere?
> Eksporteret, står ved en forhandler eller andet?

Rustet op!!

Fra : Mogens

Dato : 01-06-08 09:58

"Knut" <engodmailadresse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Rustet op!!

Eller sat til salg i Bilbasen - der er 500 stk til salg...

Fra : jørgen nielsen

Dato : 01-06-08 19:53

Ja det var ikke nogen succes, og de nye heller ikke, i branchen kalder man
dem engangsbiler, de holder muligvis første tankfuld brændstof, nogle endda
til første service
hold da fingrene fra dem

Jørgem

Fra : OZ3BTO

Dato : 02-06-08 00:49

"jørgen nielsen" <jorgen@naanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja det var ikke nogen succes, og de nye heller ikke, i branchen kalder man
> dem engangsbiler, de holder muligvis første tankfuld brændstof, nogle
> [...]

Fætter er ellers utrolig glad for hans og den har da rundt knapt 100Kkm
uden problemer
Og det er enda med auto kasse og benz motor
Bliver jævnligt brugt som en 4x4 bør og kan da komme op/rundt/igennem steder
hvor jeg må give op med terranoen

Fra : jørgen nielsen

Dato : 02-06-08 09:24

Hej igen

Ja ok benzinmotoren er noget bedre end deres dieselmotor, men unægtelig
noget dyr at føde, hvor i himlen kører i dog hen hvor i har brug for 4x4 i
lille DK :)
jeg kører rundt oppe i NordGrønland og" min " bil Toyota Hilux har kun været
i 4 hjulstræk engang, og det var da jeg skulle trække en anden fri.

Vi har forøvrigt et par Terranoer det er ellers en glimrende bil synes jeg

Jørgen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-06-08 18:46

jørgen nielsen formulerede mandag:
> [...]
> i 4 hjulstræk engang, og det var da jeg skulle trække en anden fri.
>
> Vi har forøvrigt et par Terranoer det er ellers en glimrende bil synes jeg

Det er ikke deres diesel, det er en PSA der er smidt i den.
Kai

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 02-06-08 15:16

On Sun, 1 Jun 2008 15:53:29 -0300, jørgen nielsen <jorgen@naanet.dk>
wrote:

> [...]
>dem engangsbiler, de holder muligvis første tankfuld brændstof, nogle endda
-----------
Hmmm... jeg har da tanket flere gange på min (den nye model) og den
virker da endnu og jeg er faktisk MEGET tilfreds - sååeeee en
"engangsbil" - det ved jeg nu ikke. Og der kører godt nok mange af
dem, så helt elendigt burde det vel ikke være - det burde ellers have
været rundt som rygte hvis det var noget skrammel, og så hvde de nok
ikke solgt så mange - eller også er vi rigtigt mange , der har været
for dumme ? Nå indtil nu har jeg kørt 20.000 km i min med benzin
og automatgera. Absolut 0 problemer.
Mogens

Fra : jørgen nielsen

Dato : 02-06-08 15:58

Hej Mogens

Igen din er på Benzin, prøv at spørge dem der kører på diesel, når de skal
have ny pumpe, injectorer m.v så er det den bliver sat til salg, det koster
kassen

Jørgen

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 02-06-08 19:56

On Mon, 2 Jun 2008 11:58:05 -0300, jørgen nielsen <jorgen@naanet.dk>
wrote:

>Hej Mogens
>
>Igen din er på Benzin, prøv at spørge dem der kører på diesel, når de skal
>have ny pumpe, injectorer m.v så er det den bliver sat til salg, det koster
---------------

Ok - så er jeg glad for at min er på benzin - meeeen min frisør har
en som min - bare med diesel og han har ikke haft problemer ( eller er
heldig)
--------------
Stadig er jeg glad for min Suzuki - og har også en Toyota Yaris til
fuen - så Japansk er godt - bedre end VAG-produkter der ikke tør give
3 års garanti )))))
Mogens ( der synes mærke-diskusioner er så sjove)

Fra : jørgen nielsen

Dato : 02-06-08 21:25

> fuen - så Japansk er godt - bedre end VAG-produkter der ikke tør give
> 3 års garanti )))))
> Mogens ( der synes mærke-diskusioner er så sjove)

Grrr jeg er VAG fan at du bare ved det:) Seat Cordoba, den omtalte Hilux af
min er firmaets

Jørgen

Fra : Brian

Dato : 03-06-08 17:20

jørgen nielsen wrote:

> Grrr jeg er VAG fan at du bare ved det:)

Wauww... det havde jeg alligevel aldrig gættet

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-08 21:31

On Mon, 02 Jun 2008 20:56:00 +0200, mogens.amd64@gmail.com wrote:

> [...]
>3 års garanti )))))
>Mogens ( der synes mærke-diskusioner er så sjove)

Jow - det er de også ) Men det er da lidt underligt, at de næsten
forsvandt. Måske har en flok opkøbere fundet en fidus, så de endte i
langtbortistan på en kombination af afgiftsrefusion og at de faktisk
var noget værd der borte. Jeg tror, der kører en del afksrevne danske
biler rundt ude i verden pga. den afgiftsrefusion.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-06-08 15:51

Ivan Madsen frembragte:

> [...]
> var noget værd der borte. Jeg tror, der kører en del afksrevne danske
> biler rundt ude i verden pga. den afgiftsrefusion.

Det var også det der var min tanke, for de er da bare helt forsvundet
fra vejene omkring Herlev.
Kai

Fra : KASO

Dato : 02-06-08 21:25

"jørgen nielsen" <jorgen@naanet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Mogens
>
> Igen din er på Benzin, prøv at spørge dem der kører på diesel, når de skal
> have ny pumpe, injectorer m.v så er det den bliver sat til salg, det
> koster kassen

Spøjst - hvis vi taler den gl. model, er det en PSA HDI, der kører i et hav
af biler uden problemer. Er det den nye model, kører den med Renaults 1.9dCi
motor, der bruges problemfrit i en stribe Renault, Nissan, Opel m.fl. - så
mon ikke vi har gang i et stykke fjerkræ af den slags, der sælges mange af
omkring jul?

Eller har Suzuki blot været istand til at ødelægge en god maskine ved at
lægge den i en Vitara?