biludlejning/drømmeland!
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 10:16

Skal man til de sydlige himmelstrøg har man chancen for at få opfyldt sin
drøm om at køre i superbil.

http://www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/ViewNews.aspx?NewsID=24396

Man skal dog have andet end lommeulden med!

--
/HB
08' Skoda Octavia Combi 2.0 tdi Elegance, sort metallic

Fra : Mogens

Dato : 31-05-08 13:02

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man til de sydlige himmelstrøg har man chancen for at få opfyldt sin
> drøm om at køre i superbil.
> www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/ViewNews.aspx?NewsID=24396
> Man skal dog have andet end lommeulden med!

Der skal sgu ikke køres mange dage før det er billigere at købe bilen for at
sælge den igen efter brugen - hvis man altså gider bøvles med det. Mellem 11
og 14.000 om dagen for en Porche turbo - de må ha' spist søm...

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 20:35

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at sælge den igen efter brugen - hvis man altså gider bøvles med det.
> Mellem 11 og 14.000 om dagen for en Porche turbo - de må ha' spist søm...

Ja det er vildt meget. Men mon ikke det er beregnet til de rige og berømte
der holder ferie der.

For mindre penge kan du få en hel dag i Tyskerland - rundvisning på Porsche
fabrik og udstilling - med bespisning - Racerbane kørsel i Porsche 911 Turbo
latest edition med proff. instruktører

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 31-05-08 20:57

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er vildt meget. Men mon ikke det er beregnet til de rige og berømte
> der holder ferie der.

Jow jow...

> For mindre penge kan du få en hel dag i Tyskerland - rundvisning på
> Porsche fabrik og udstilling - med bespisning - Racerbane kørsel i Porsche
> 911 Turbo latest edition med proff. instruktører

Jep - 495 euro pr mand
www.porsche.com/germany/sportandevents/travelclub/behindthesceneswithporsche/porschebackstage
Eingeschlossene Leistungen:
.. professionelle Führung durch das Werk Zuffenhausen sowie durch das
Entwicklungszentrum Weissach
.. Mitfahrt auf der Teststrecke mit Porsche Instrukteur
.. 1 Mittagessen
.. 1 Abendessen
.. Reiseunterlagen
.. deutsch- und englischsprachige Porsche Travel Club Reisebegleitung
(weitere Sprachen auf Anfrage)

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 17:08

> Jep - 495 euro pr mand