Folmer bashing
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 19:22

Folmers polterabend
http://www.youtube.com/watch?v=59khIDWeNbw&feature=related
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 19:40

On Fri, 30 May 2008 20:21:55 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Folmers polterabend
>http://www.youtube.com/watch?v=59khIDWeNbw&feature=related

Man tugter jo dem man elsker )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 19:46

On Fri, 30 May 2008 20:39:55 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Man tugter jo dem man elsker )

>--

Nu behøver du jo ikke at blive overstadig.

Men det er da meget godt fundet på, og De Nattergale var heller ikk'
så ring' endda.

Jeg har jo også optrådt i en ældgammel tegneserie. Jeg tror den hed
Carlt. Han var svajer.

Det smager da lidt af transportbranchen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 19:54

On Fri, 30 May 2008 20:46:00 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Nu behøver du jo ikke at blive overstadig.

Når nu man er i drillehjørnet og venter på svar fra andre (en del mere
alvorligt) man har drillet.

> [...]
>
>Jeg har jo også optrådt i en ældgammel tegneserie. Jeg tror den hed
>Carlt. Han var svajer.
>
>Det smager da lidt af transportbranchen.

Jeg har jo sagt, du har overhalet Finn! )) (om han så finder en §
der siger det var indenom og skriver en million indlæg vedkommer ikke
mig)

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 20:02

>Jeg har jo også optrådt i en ældgammel tegneserie. Jeg tror den hed
>Carlt. Han var svajer.

Carlt var det ikke ham med den sjove frisure?

gubbi

Fra : Per D.

Dato : 01-06-08 02:44

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
> [...]
> To biler og tre hunde.
> http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
> Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Den her passer nok lidt bedre til bilgruppen,

http://www.youtube.com/watch?v=WgzaPd2gZPo

om den så passer på folmer,skal jeg ikke kunne
udtale mig om. :))

Per D.

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 01-06-08 11:00

On Sun, 1 Jun 2008 03:44:25 +0200, "Per D." <ginge@post10.tele.dk>
wrote:

>Den her passer nok lidt bedre til bilgruppen,
>
>http://www.youtube.com/watch?v=WgzaPd2gZPo

Og den her har http://www.youtube.com/watch?v=FDDD9qZfnkk også noget
med gruppens emne at gøre.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 20:27

Addr!

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 20:28

wrote:

>"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
>
>Den her passer nok lidt bedre til bilgruppen,
>
>http://www.youtube.com/watch?v=WgzaPd2gZPo
>
>om den så passer på folmer,skal jeg ikke kunne
>udtale mig om. :))

Hvis det er en campingsvugn parkeret hvor Folmer mener at have ret til
at parkere, så'eeh )