Lift / grav ved Struer
Fra : Andy Dufresne

Dato : 30-05-08 07:04

Hej alle.

Negen der ved om der findes en lift / grav i nærheden af Struer man kan
leje / låne i weekenden?

Skal have en bekendt med i sommerhus, og han skal, hvis det er muligt,
se min bil under bunden..... Der løber vand ud af den, skal se hvad det
er, om det er nemt at lave. :)

/Andy

Fra : PMH

Dato : 30-05-08 07:22

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> min bil under bunden..... Der løber vand ud af den, skal se hvad det er,

Hej

Hvis du vil køre til Holstebro (ca. 15 km), så har EngrosBiler et
udlejningsværksted til 150,- pr. time, inkl. leje af alt i værktøj.
http://engros-biler.dk/2322.cms

PMH

Fra : Andy Dufresne

Dato : 30-05-08 08:06

PMH formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Hvis du vil køre til Holstebro (ca. 15 km), så har EngrosBiler et
> udlejningsværksted til 150,- pr. time, inkl. leje af alt i værktøj.

Tak for svaret. Lyder fint. Har talt med manden. Virker OK. :)

Fra : NewsGroups

Dato : 30-05-08 16:26

"Andy Dufresne" <> skrev i en meddelelse
> [...]
> min bil under bunden..... Der løber vand ud af den, skal se hvad det er,

Og det er naturligvis ikke bare fra din aircon