Anbefaling af værksted
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 19:12

Hej,

Jeg har fået en mindre skade på bagenden af min Golf 2 da der var en der
kørte op bag i den. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hvor jeg
kan få den lavet. Jeg bor i Hammel, men kører gerne lidt for et godt
værksted.

Mvh. Ulrich

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-08 19:16

"Ulrich Sørensen" skriver:

> [...]
> kørte op bag i den. Er der nogen der kan anbefale et godt værksted hvor jeg
> kan få den lavet. Jeg bor i Hammel, men kører gerne lidt for et godt

Hmm, finder du et, så anbefal mig det lige!

Klaus (Samme hjemby som dig)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : JBH

Dato : 29-05-08 19:30

> "Ulrich Sørensen" skriver:

> Hmm, finder du et, så anbefal mig det lige!

Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...

mvh
JBH

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 19:47

On Thu, 29 May 2008 20:30:03 +0200, "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

>Ja, gode værksteder er ligesom jomfruer...De findes kun i eventyrene...

>--

Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )

Men de er en truet art.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 29-05-08 20:03

Folmer Rasmussen skrev:

> Naaarh, ifølge EkstraBladet findes der også enkelte på arto.dk. )
>
> Men de er en truet art.

For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 20:13

On Thu, 29 May 2008 21:03:13 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )

Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
Skrammelcedes for at se den profil
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:19

On Thu, 29 May 2008 21:13:17 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
>De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
>Skrammelcedes for at se den profil

>--

Shhhhyyyyyyy, klap nu kaje, Ivan.

Det er kun Henrik Stidsen herinde fra, der optræder i den avis. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-08 21:00

Ivan Madsen skriver:

> Nu er EB i gang med at lede efter Folmers profil )
> De ved slet ikke, de bare skal kigge gennem vinduet på en
> Skrammelcedes for at se den profil

Nu vi er ved den, er det så stadigvæk en bil fra Kim du kører i Folmer ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 21:07

On Thu, 29 May 2008 22:00:05 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Nu vi er ved den, er det så stadigvæk en bil fra Kim du kører i Folmer ?

>--

Nej, det er det ikke.

Jeg kører for Thygesen Transport i Vejle.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-08 21:16

Folmer Rasmussen skriver:

> Nej, det er det ikke.
>
> Jeg kører for Thygesen Transport i Vejle.

Nå, så gider jeg ikke at kigge efter det gule "FOLMER" skilt i forruden
af de Kim bil jeg møder.......

Hvilken rute kører du ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 19:24

On Thu, 29 May 2008 22:15:44 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>Folmer Rasmussen skriver:

>Nå, så gider jeg ikke at kigge efter det gule "FOLMER" skilt i forruden

To uger København/Stockholm og derefter en uge København/Sydjylland.

Stadig med det gule skilt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-08 19:28

Folmer Rasmussen skriver:

> To uger København/Stockholm

Den vej kommer jeg sjældent.

> og derefter en uge København/Sydjylland.

Der kommer jeg oftere.....

> Stadig med det gule skilt.

Ser du en sort Touran med Schur mærker over det hele, så hils lige. Der
er 40%'s chance for at det er mig...........

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 19:36

On Fri, 30 May 2008 20:28:16 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>Ser du en sort Touran med Schur mærker over det hele, så hils lige. Der
>er 40%'s chance for at det er mig...........

Jeg skal gøre mit bedste. Jeg giver s'gu en kop kaffe, hvis vi er i
nærheden af et info-teria.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-08 19:37

Folmer Rasmussen skriver:

> Jeg skal gøre mit bedste. Jeg giver s'gu en kop kaffe, hvis vi er i
> nærheden af et info-teria.

Så skal det være "kold kaffe med brus" tak.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 19:32

On Fri, 30 May 2008 20:24:03 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>To uger København/Stockholm og derefter en uge København/Sydjylland.
>
>Stadig med det gule skilt.

Hvorfor ikke ti store gule blinkende lamper "her kommer gnavpot" )
Han kan finde på at give plads til andre og er iøvrigt pisseligeglad
med at komme først )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 19:42

On Fri, 30 May 2008 20:31:57 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Hvorfor ikke ti store gule blinkende lamper "her kommer gnavpot" )
>Han kan finde på at give plads til andre og er iøvrigt pisseligeglad
>med at komme først )

>--

Hør nu her.

Hvor mange gange skal far forklare dig det. Er du fatsvag? ))

Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.

Gnavpot er der en der hedder fra før, så det er udelukket.

Det sidste siger du ikke til mine kunder, eller vognmanden, så falder
der brænde ned. ) Desuden er det ikke helt sandt.

Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
til at te sig åndsvagt. )

Ellers går det stille og roligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 30-05-08 19:49

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
> op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
> til at te sig åndsvagt. )

Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
der brænde ned!

> Ellers går det stille og roligt.

Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60

/Brian

Fra : Møller

Dato : 30-05-08 20:04

Brian skrev:

> Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
> der brænde ned!

> Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60

der er endnu værre med de der 50-
De tror de ved alt, men de der 60+ de ved at der er meget de ikke ved, og derfor undlader at
beskæftige sig med de de ikke kender til før de har søgt viden eller får de der ved noget om
sagerne til at udføre det, det er ikke ofte de tror eller udtaler sig om noget de ikke kender til
De der mellem 50-60 er sådan i en mellemfase, mellem "jeg ved alt" og tvivlere.

Møller

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:11

On Fri, 30 May 2008 21:04:01 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

> [...]
>De der mellem 50-60 er sådan i en mellemfase, mellem "jeg ved alt" og tvivlere.

Hov-hov - do! Det er de der lige over 39 der er i tvivl - vi andre ved
godt hvornår vi skal spørge ) Jeg vil ikke udelukke, der findes
eksempler på, hvad du inseminerer, at min gruppe skulle være
bedrevidende (og køre 300+ km/t) - det GØR VI IKKE. Hvis vi gør det er
jeg meldt ud ))

Fra : Møller

Dato : 30-05-08 20:35

Ivan Madsen skrev:

> Hov-hov - do! Det er de der lige over 39 der er i tvivl - vi andre ved
> godt hvornår vi skal spørge )

Ok så retter vi til
30+ til 40-

>Jeg vil ikke udelukke, der findes eksempler på, hvad du inseminerer,
Nå ja min kone i sin tid

>at min gruppe skulle være bedrevidende (og køre 300+ km/t) - det GØR VI IKKE. Hvis vi gør det er
> jeg meldt ud ))

udmeldelse accepteret )

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:43

On Fri, 30 May 2008 21:35:19 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

<...>

>udmeldelse accepteret )

Vi er faktisk nogle få tilbage fra 57' der stadig mener, vi skal være
en smule solidariske og tage hensyn til hinanden - men jeg kan da godt
se, den trend er for nedadgående. Har givet plads til mange i den
forløbne uge - og det spiller selvfølgelig ikke ind at en airbag til
en Punto koster en totalskade og en ridse i en ML420, Freelander eller
hvad de hedder bare en ridse til x kr. )

Fra : Møller

Dato : 30-05-08 20:54

Ivan Madsen skrev:
> [...]
> en Punto koster en totalskade og en ridse i en ML420, Freelander eller
> hvad de hedder bare en ridse til x kr. )

Ok taget til nåde igen, da der udvises en vis for for ansvarsfølelse og solidaritet.
Vi er jo nogle der er fra før curlinggeneration og ønskebørn- de der får alt det de ønsker sig, på
andres bekostning-.
da de begyndt at få kørekort anskaffede jeg mig et engangskamera til dokumentation af skader påført
af dem, de løber altid fra deres ansvar, da det er samfundet skyld. jeg har et pænt et fra en
parkeringsplads, hvor en af slagsen skubbede til min løveunge da han skulle nå ind efter en pizza
før lukketid. Han måbende, da jeg stod og tog billeder: "smil du er med på billedet"!!!

Så velkommen tilbage.

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 20:09

On Fri, 30 May 2008 20:48:59 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Lyder fornuftigt - bare hold dig fra at genere sorte Saab'er... så falder
>der brænde ned!

>--

Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
flinke og rare mennesker.

>--

>Kender godt typen - arbejder sammen med et på gutter på alderstrin +60

>--

Nu kommer jeg snart til at blive sur på dig.

Jeg er en '49 model, så kan du selv regne ud hvor stor undskyldningen
skal være.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-08 20:08

Folmer Rasmussen skriver:

> Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
> flinke og rare mennesker.

ROFL.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:19

On Fri, 30 May 2008 21:09:16 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
>flinke og rare mennesker.

Ikke ALLE dyrlæger, desværre. Men det er en lang historie om en hund
der føder og er "kunde i butikken" og pludselig ikke kan ses af
"døgnvagten" ved nattetide (og døgnvagten var den dyrlæge, der havde
scannet mor hund samme formiddag) fordi dyrlægen havde private
årsager. (hvorfor fanden man så har vagt har vi stadig ingen
forklaring på) (og det kostede mindst en hvalp livet) Men OK - vi har
fundet et alternativ. (men den nat er iøvrigt fortrængt, tror jeg nok
- den vender nok frygteligt tilbage, når mor hund bliver gravid igen)

>Nu kommer jeg snart til at blive sur på dig.
>
>Jeg er en '49 model, så kan du selv regne ud hvor stor undskyldningen
>skal være.

Hmm - datede engang en 47'model, det var godt nok alternativt. )

Fra : Brian

Dato : 30-05-08 20:23

Folmer Rasmussen wrote:

> Dyrlæger kunne jeg aldrig finde på at genere på nogen måde. Det er
> flinke og rare mennesker.

Sjovt nok hvad selvsamme kollegaer hentydede (dyrlægevogn) da de blev
introduceret for bæstet.

> Nu kommer jeg snart til at blive sur på dig.
>
> Jeg er en '49 model, så kan du selv regne ud hvor stor undskyldningen
> skal være.

Det må blive en enkelt undskyldning, men jeg er desværre lige løbet tør for
den slags fnidderfnadder

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 19:50

On Fri, 30 May 2008 20:41:32 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Hør nu her.
>
>Hvor mange gange skal far forklare dig det. Er du fatsvag? ))

Åbenbart!! ) Eller rettere bilist og ikke LKW-fører )

>Far er ikke til mange lamper, hverken gule eller i andre farver.

Vidste det godt, men kunne ikke lade være )

>Gnavpot er der en der hedder fra før, så det er udelukket.

Okay, Folmer !

>Det sidste siger du ikke til mine kunder, eller vognmanden, så falder
>der brænde ned. ) Desuden er det ikke helt sandt.

Hvornår kører du Jylland næste gang, må have en snak med cheferne
(arbejdsmæssigt og privat, du ved!) For jeg tror egentlig gerne, jeg
vil vide, hvodden en Skrammelcedes klarer en A3 1.8T )

>Hvis der er noget sort Bimmer eller Audi i nærheden, så går jeg meget
>op i at komme først. De bliver så pissesure, hvis de ikke kan få lov
>til at te sig åndsvagt. )

Du kunne sq da bare have sigt, vi er ens )) Og nej - kæmper ikke
med den slags, men et stille dril kan komme på tale )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 20:18

On Fri, 30 May 2008 20:50:03 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Åbenbart!! ) Eller rettere bilist og ikke LKW-fører )

>--

OK, så har du jo nok at slås med, så behøver jeg ikke gnide mere salt
i såret.

>--

>Vidste det godt, men kunne ikke lade være )

>--

Næh, det kribler og krabler i fingrene.

> [...]

>(arbejdsmæssigt og privat, du ved!) For jeg tror egentlig gerne, jeg
>vil vide, hvodden en Skrammelcedes klarer en A3 1.8T )

Det bliver tirsdag til fredag i uge 25, og du skal være hjerteligt
velkommen. Hvor kommer Audi'en ind i billedet?

>--

>Du kunne sq da bare have sigt, vi er ens )) Og nej - kæmper ikke
>med den slags, men et stille dril kan komme på tale )

>--

Jeg kæmper heller ikke med dem, men jeg venter ikke så længe på dem,
som jeg venter på andre, inden jeg begynder en overhaling.

De er ikke alene utålelige i trafikken, de er det s'gu osse i
cafeteriakøen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:22

On Fri, 30 May 2008 21:18:03 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Næh, det kribler og krabler i fingrene.

Der er knapper )

>Det bliver tirsdag til fredag i uge 25, og du skal være hjerteligt
>velkommen. Hvor kommer Audi'en ind i billedet?

Lidt senere, tror jeg nok - noget med Bimmer og Audi )

Åh, jo......det er jo "herrefolket"

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 20:27

On Fri, 30 May 2008 21:22:00 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>On Fri, 30 May 2008 21:18:03 +0200, Folmer Rasmussen
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>

>Der er knapper )

>--

Det er jo det der er. ))

>--

>Lidt senere, tror jeg nok - noget med Bimmer og Audi )

>--

Det må jeg høre mere om.

>--

>Åh, jo......det er jo "herrefolket"

>--

Det er det jeg ikke forstår. Hvilken status er der i at køre rundt i
en grønthandlerbil?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:32

On Fri, 30 May 2008 21:27:12 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Det er det jeg ikke forstår. Hvilken status er der i at køre rundt i
>en grønthandlerbil?

Det er jo så lige der lidt information fra "fodfolket" kan komme på
tale )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 20:49

On Fri, 30 May 2008 21:31:30 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>

>Det er jo så lige der lidt information fra "fodfolket" kan komme på

Ja, det er nemlig rigtigt.

Når vi nu er inde på emnet, så vil jeg da ikke undlade at bemærke, at
jeg forstår "grønthandleren" bedre end jeg forstår yuppien.

Hvis jeg kom oppe fra den store tyrkiske højslette, med den sociale
standard der er der (jeg har været der), og så pludseligt befandt mig
i et helt andet land, hvor man med lidt rettidig opsparing kan købe en
godt nok meget gammel og meget brugt Bimmer, så ville jeg s'gu også
gøre det.

Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
land.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 20:54

On Fri, 30 May 2008 21:48:40 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Ja, det er nemlig rigtigt.
>
>Når vi nu er inde på emnet, så vil jeg da ikke undlade at bemærke, at
>jeg forstår "grønthandleren" bedre end jeg forstår yuppien.

Du forstår ingenting, kan jeg høre. Lad ordet "firmabil" sive gennem
øregangene et par hundrede gange, så måske du forstår. Den slags
mennesker har fået en bil smidt i hovedet og skal ikke engang selv
betale brændstoffet. Og gæt lige hvorfor der er så mange Mondeo, A3,
A4, C5 osv i ydersporet )

> [...]
>i et helt andet land, hvor man med lidt rettidig opsparing kan købe en
>godt nok meget gammel og meget brugt Bimmer, så ville jeg s'gu også

Nogle af dem har faktisk en ganske lidt brugt Bimmer - de kan også
spare op, noget vi har glemt i boligprisernes himmelflugt her i DK.

>Det må jo svare til, at jeg pludseligt på en chaufførløn kunne købe en
>lettere brugt Bugatti Veyron, hvis jeg bare flyttede til det rigtige
>land.

Hvis nu du flyttede til Venezuela kunne du på benzinen til 24 øre/l,
men hvad bilen koster aner jeg faktisk ikke.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-05-08 21:05

On Fri, 30 May 2008 21:54:29 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>mennesker har fået en bil smidt i hovedet og skal ikke engang selv
>betale brændstoffet. Og gæt lige hvorfor der er så mange Mondeo, A3,

Joda, det forstår jeg godt.

Det er nogen underlige mennesker. Jeg har det indtryk, at hele det
firmas eksistens som de arbejder i, er afhængig af dem, og kun dem.
Til gengæld har jeg også en vis tro på, at de ikke er så dygtige til
deres job. De er i hvert fald længere om det end de fleste.

Har du ikke lagt mærke til, at de meget ofte kører hjem, lang tid
efter os andre?

>--

>Nogle af dem har faktisk en ganske lidt brugt Bimmer - de kan også
>spare op, noget vi har glemt i boligprisernes himmelflugt her i DK.

>--

De fleste tror de sparer op i boligen. De bliver klogere når og hvis
vi igen får en anden regering. Der er potentiale til mange
socialdemokratiske udskejelser i sådan en friværdi.

Jeg kender ikke nogen dernede.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 21:30

On Fri, 30 May 2008 22:04:51 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>deres job. De er i hvert fald længere om det end de fleste.
>
>Har du ikke lagt mærke til, at de meget ofte kører hjem, lang tid

Jow, men troede den slags tjente mere end jeg gjorde - og i givet fald
uden misundelse. Stor var min undren, da jeg fik sandheden at vide
) Men OK - jeg klager nu ikke )

>De fleste tror de sparer op i boligen. De bliver klogere når og hvis
>vi igen får en anden regering. Der er potentiale til mange
>socialdemokratiske udskejelser i sådan en friværdi.

JEG sparer op i boligen, ohh, kære Folmer! Men jeg ved godt, at der
ikke skal meget til at rykke ved fundamentet når politikere er på job
- men når dine kolleger kører forbi går det nu helt fint med
"rock-i-synagogen", så'eeh....måske en bedre vej!!

Dit problem, brormand! )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 31-05-08 09:15

On Fri, 30 May 2008 22:30:09 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>- men når dine kolleger kører forbi går det nu helt fint med
>"rock-i-synagogen", så'eeh....måske en bedre vej!!

Det gør jeg også, sparer op i boligen altså, men i modsætning til dig,
bor jeg på en vej, hvor gennemkørsel for lastbiler ikke er tilladt.

>--

>Dit problem, brormand! )

>--

Det er fanneme typisk.Aldrig så snart man har befamlet tasterne på
keyboardet med et helt uskyldigt indlæg i debatten, så rammes man af
et bombardement af problemer. )

Mit problem her og mit problem der. Det er s'gu for meget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 16:05

On Sat, 31 May 2008 10:15:08 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Det gør jeg også, sparer op i boligen altså, men i modsætning til dig,
>bor jeg på en vej, hvor gennemkørsel for lastbiler ikke er tilladt.

Bor idyllisk ved en Marguerit-rute - så her om sommeren nyder vi
udover et antal lastbiler også utallige motorcykler. De fleste hører
vi ikke, men nogle få skal gøre opmærksom på sig selv ved voldsom V2
lyd ) Men de mobile gulvtæpper reagerer ikke på dem, heldigvis

<...>

> [...]
>et bombardement af problemer. )
>
>Mit problem her og mit problem der. Det er s'gu for meget.

Undskyld jeg kom med et forslag til at løse din benzinkrise, skal
aldrig gentage sig )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:17

>For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste )

>--

Hva' er nu det for en liste?

Hvis liste overhovedet kan komme på tale, så kan den lille sluttede
kreds af terrorister in spe liste a', ka' de.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 29-05-08 20:49

Folmer Rasmussen skrev:

> Hva' er nu det for en liste?
Så du ikke den lille pige på TV uskyldig som sne forsvare mordere, voldsforbrydere og narkohandlere
der havde fået en flybillet og startsum med til indkøb af taxa, grønthandel eller hvad det nu kan
blive til, valmuer?

> Hvis liste overhovedet kan komme på tale, så kan den lille sluttede
> kreds af terrorister in spe liste a', ka' de.

Det er netop det de ikke kan for A ligger underdrejet, og Ø er den tomme mængde:
Du ved tomme tønder buldrer mest,
Men listige er de, fisker i rørt vande med BUPL og andre rødgardister som nyttige idioter
men de er vel alle indavl fra Godtfred Appels og Scocozza tid som ideolog for DKP; KAK, KAP,
SAP,KFML og hvem der ellers kom fra RUC ud over nogle med lejlighed på Amager, men dem bliver der
måske lejlighed til at se nærmere på...v'lejlighed.

Måske der er et ledig sæde i et fly til mellemøsten, hvor der er grupperinger der har deres sympati,
men ikke noget at ha' den i.

Måske en lastbil som bruges til kvægtransport, som den gode Johanne også har æret efter kan bruges i
stedet for fly, nu hvor de er bange for at falde ned i noget snavs når de kommer hjem.

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:55

On Thu, 29 May 2008 21:49:09 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

> [...]
>der havde fået en flybillet og startsum med til indkøb af taxa, grønthandel eller hvad det nu kan

Det er jo det sædvanlige fra den kant.

> [...]

>måske lejlighed til at se nærmere på...v'lejlighed.

Ja, det er øndigt alt sammen.

> [...]

>stedet for fly, nu hvor de er bange for at falde ned i noget snavs når de kommer hjem.

Du véd godt at jeg ikke vil køre sådan noget, ikk'??

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 29-05-08 21:01

Folmer Rasmussen skrev:

> Ja, det er øndigt alt sammen.

> Du véd godt at jeg ikke vil køre sådan noget, ikk'??

Jo det var godt nok noget værre gris.. )
Men gedetransport, eller kameler for den sags skyld kunne vel komme på tale?
For gode ord og en bøn.

Møller

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 21:09

On Thu, 29 May 2008 22:01:15 +0200, Møller <e@bg2n.dk> wrote:

>Jo det var godt nok noget værre gris.. )
>Men gedetransport, eller kameler for den sags skyld kunne vel komme på tale?
>For gode ord og en bøn.

>--

Nej, du kommer aldrig til at opleve at jeg kører med levende dyr.

Døde griseskinker til Parma, det er OK.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 29-05-08 20:27

Møller wrote:

> For h... Folmer, nu røg du lige på Johanne fra Ø's observationsliste
> )

Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:40

On Thu, 29 May 2008 21:26:43 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
>indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den

>--

Nej, det tror jeg ikke du ville. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 20:42

On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Nej, det tror jeg ikke du ville. )

Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:45

On Thu, 29 May 2008 21:42:23 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )

>--

Oh, hellige Moses!!

Han har ikke gennemskuet "de indre værdier"?? *LOL*

Sårn lidt lissom en gammel Corolla der er T. Hansen stylet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 20:48

On Thu, 29 May 2008 21:45:01 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Oh, hellige Moses!!
>
>Han har ikke gennemskuet "de indre værdier"?? *LOL*
>
>Sårn lidt lissom en gammel Corolla der er T. Hansen stylet?

Bortset fra at det vist nok er en Previa )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 20:57

On Thu, 29 May 2008 21:47:50 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Bortset fra at det vist nok er en Previa )

>--

Det bliver det s'gu ikke bedre af.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 21:19

On Thu, 29 May 2008 21:56:52 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Det bliver det s'gu ikke bedre af.

Jo, da - det er ikke en 3-tyrker-i med ali-fælge og terninger i
forruden ) Fordi så ville han jo forsøge at overhale Jan, så vi
kunne få en ny beretning )

Fra : Brian

Dato : 29-05-08 20:49

Ivan Madsen wrote:
> On Thu, 29 May 2008 21:39:51 +0200, Folmer Rasmussen

Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
ligner én, der kan få mig til meget

> Du tager fejl, Folmer. Han har kun bemærket forlygterne )

Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

/Brian

Fra : Møller

Dato : 29-05-08 20:56

Brian skrev:

> Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
> ligner én, der kan få mig til meget

> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

så prøv ar skru op for høreapparatet

Møller

Fra : Brian

Dato : 29-05-08 21:11

Møller wrote:

> så prøv ar skru op for høreapparatet

Jeg har godt hørt at hun på mange måder er lidt skinger - men alligevel...

/Brian

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-05-08 21:03

On Thu, 29 May 2008 21:49:09 +0200, "Brian" <nej@tak.du> wrote:

>Nu skal jeg jo lige have skåret ud i pap, hvad den liste indebærer - men hun
>ligner én, der kan få mig til meget

>Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

>--

Unge maaarnd.

Som de sagde i gamle dage, i Præstens Radioavis, så kan jeg fornemme
at der er uro i jernet. (Det sagde de s'gu)

Når du så er færdig med din "rørlæggertjans", og det værste har lagt
sig, bliver du nødt til at se i øjnene, at du bliver nødt til at
veksle ord med konen.

Det vil ramme dig som et TGV-tog lige i mellemgulvet, og når du er på
vej ned, kommer der sådan et japansk hurtigtog, chimpansen tror jeg de
kalder det, ovenfra og rammer dig i nakken. )

Keep away from that woman!!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 29-05-08 21:12

Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
> vej ned, kommer der sådan et japansk hurtigtog, chimpansen tror jeg de
> kalder det, ovenfra og rammer dig i nakken. )

ROFL - uroen er nu pist væk... skiderik!

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 21:16

On Thu, 29 May 2008 22:02:59 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>vej ned, kommer der sådan et japansk hurtigtog, chimpansen tror jeg de
>kalder det, ovenfra og rammer dig i nakken. )

Hold kæft mand - nu er der brug for skærmrens igen. )
Og Folmer, du har hermed overhalet Ørkenens Sønner !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-08 21:28

Brian skriver:

> Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

Tjaah
http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG
På den anden side så er mange 24 årige nok meget søde. Til gengæld har
hun historien imod sig:
http://da.wikipedia.org/wiki/Johanne_Schmidt-Nielsen#Deltagelse_i_aktioner

Men som hendes forgænger
(http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hon nok
også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Møller

Dato : 29-05-08 22:11

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Brian skriver:
>
> Tjaah
> http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG

De pupiller tyder på et vist stofmisbrug, 30g?

> http://da.wikipedia.org/wiki/Johanne_Schmidt-Nielsen#Deltagelse_i_aktioner
Jow, mon hun ikke også melder sig ud af det der mystiske maoistisk-leninistisk-sammenrend fra fortiden,
http://pernillerosenkrantz-theil.blogspot.com/2008/04/udmeldelse-af-enhedslisten.html
c(: "Det er ingen hemmelighed, at jeg har været uenig i nogle af hovedbestyrelsen og årsmødets
beslutninger"
ups det er jo det du skriver....

> Men som hendes forgænger
> (http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hun nok
> også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......
men så har hun nok mistet sin dyd.. så sand for dyden.
"sådan er kapitalismen" var det ikke Per Dich der fremførte den á la "I en seng på hospitalet"
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=10&conference=123&posting=1029040
Der er nok nogle i det folkeligeting der ku' bruge lidt intensiv behandling: jeg så og hørte lige
Simon Emil, tak for kaffe )
Han er sgu gravid! og uden vid, send lige en lægeambulance med en iltmaske. så fik vi lige stoppet
en bil ind

Møller

Fra : Brian

Dato : 30-05-08 12:32

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Brian skriver:

> Tjaah
> http://www.taastrupnetavis.dk/billeder/johanne_1_lysfarve_2006.JPG

Tjaah ? Du er sgu da vist ved at blive gammel...

> Men som hendes forgænger
> (http://da.wikipedia.org/wiki/Pernille_Rosenkrantz-Theil) falder hon
> nok også ned i borgerskabets dyd i løbet af en 5-7 år.......

Muligvis, men Rosenkrantz-Theil har IMO aldrig været tiltalende på nogen
måder... men det er vist en helt anden diskussion, der er svær at dreje ind
på noget bilmæssigt.

/Brian

Fra : Møller

Dato : 30-05-08 12:57

Brian skrev:

> [...]
> måder... men det er vist en helt anden diskussion, der er svær at dreje ind

Skal vi ikke bare sige, at løbet er ved at være kørt )

Men sådan som man fik et nyt ungdomshus, er vejen vist vist for hvordan vi andre får en ny motorbane
på Sjælland, så er det blot ambitionsniveauet der skal fastlægges.
jeg stemmer for en i stil med Der Nordschleife på Nürburgring.

Møller

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-08 16:28

Brian skriver:

> Tjaah ? Du er sgu da vist ved at blive gammel...

Næh, for igen er vi ikke uenige.

> Muligvis, men Rosenkrantz-Theil har IMO aldrig været tiltalende på nogen
> måder...

Jeg ved det ikke
http://www.ft.dk/billeder/foto/ELPERT.jpg

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 15:22

"Brian" <nej@tak.du> skrev :

>Njaa... hun er da helt generalt meget behagelig at se på

Du lærer nok en dag at det ikke er alt guld der glimter - eller
hvordan teksten nu var

Min X er sgu' da osse behagelig at se på - men tænker man sig ikke
godt om, kan man komme grueligt galt afsted - f.eks når hun om
morgenen med tykke øjne (kvindeting!) spørger om man ikke synes de ser
tykke ud ? , og kommer til at svare "ja - det er de jo ikke ene om

Du ved den med at lade hjernen arbejde færdig, inden munden bliver sat
i gear....

--
Jan_stevns

Fra : Møller

Dato : 29-05-08 20:54

Brian skrev:

> Udspecificer venligt hvordan man kommer på den liste, og hvad den præcis
> indebærer - jeg tror gerne jeg vil være på den
>
> /Brian

Opret profil på ARTO og søg efter tøser under 15 år. er de fra EB tæller det kun 1/2 så en på 26 år
er, ja gæt engang, det er ligesom deres avis den er også 1/2-.....
Eller tilslut dig, at dybt kriminelle personer uden dansk statsborgerskab fra fremmede himmelstrøg
kan hjemsendes efter udstået straf.

Møller