/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Follow-up til indfletning på motorvej.
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 15:53

Nu er jeg kommet i tvivl, og vil derfor spørge panelet til råds. I min
alder er det ikke godt for psyken, at der er noget man ikke véd.

Vi skrev for nyligt side op og side ned om indfletning på motorvej.
Der var ikke grænser for hvor lidt plads der var mellem lastbilerne.
Det var chikanekørsel, det var hjernedødt, og lastbilchaufførerne
havde i sinde at begå overlagt mord. Intet mindre.

Nu kan jeg så offentliggøre en rigtig god nyhed.

Situationen er bedret. I hvert fald på Fyn.

Nu er der pludselig blevet så meget plads mellem bilerne, at det ikke
mindre end 9 gange, uden nogen som helst besværligheder, var muligt
for personbiler at komme fra ydersporet og ind på decellerationsbanen,
imellem både last- og personbiler.

Og det var kun hvad jeg så!

Det må siges at være en hurtig bedring i forholdene.

Det eneste lille men opstod, da én som kom direkte fra yderbanen og
ind på frakørselen, var ved at kollidere med én som kom i nødsporet,
og havde samme ærinde.

Der blev ikke på noget tidspunkt vist frygt af nogen af de 9
involverede.

Hvorfor er det så at det er så helvedes besværligt når det går den
anden vej?

Nå for satan. Nu var jeg lige ved at glemme hvad det var jeg var i
tvivl om.

Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
forrige tråd?

Men der er helt sikkert en god forklaring.

--

Venlig hilsen
Folmer

 
 
Martin Vollert (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Vollert


Dato : 29-05-08 16:13


Folmer Rasmussen havde fået den ide at fortælle:
> Nu er jeg kommet i tvivl, og vil derfor spørge panelet til råds. I min
> alder er det ikke godt for psyken, at der er noget man ikke véd.
>
> Vi skrev for nyligt side op og side ned om indfletning på motorvej.
> Der var ikke grænser for hvor lidt plads der var mellem lastbilerne.
> Det var chikanekørsel, det var hjernedødt, og lastbilchaufførerne
> havde i sinde at begå overlagt mord. Intet mindre.
>
> Nu kan jeg så offentliggøre en rigtig god nyhed.

Det er jo bare super.

>
> Situationen er bedret. I hvert fald på Fyn.
>
> Nu er der pludselig blevet så meget plads mellem bilerne, at det ikke
> mindre end 9 gange, uden nogen som helst besværligheder, var muligt
> for personbiler at komme fra ydersporet og ind på decellerationsbanen,
> imellem både last- og personbiler.
>
> Og det var kun hvad jeg så!
>
> Det må siges at være en hurtig bedring i forholdene.

Jeg må nu sige at det plejer også at være min oplevelse, i den virkelige
verden.

> Det eneste lille men opstod, da én som kom direkte fra yderbanen og
> ind på frakørselen, var ved at kollidere med én som kom i nødsporet,
> og havde samme ærinde.

Jamen hva ligner det osse at trække sådan ind når jeg kommer i nødsporet,
jeg har jo mest travlt.....


> Der blev ikke på noget tidspunkt vist frygt af nogen af de 9
> involverede.

Nope det er aldrig de slapsvanse her fra gruppen man møder på vejene.

>
> Hvorfor er det så at det er så helvedes besværligt når det går den
> anden vej?

Tjaa det er jo nok fordi motorvejen ikke er til lastbiler men kun til
personbiler med 1 person som altid har mere travlt end andre.

>
> Nå for satan. Nu var jeg lige ved at glemme hvad det var jeg var i
> tvivl om.
>
> Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
> noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
> forrige tråd?
>
> Men der er helt sikkert en god forklaring.

Ja jeg er også vil efter at høre den, men det ender sgu nok med at det er
dig som er massepsykotisk og dobbeltmoralsk hvis jeg kender skrighalsene i
gruppen ret..

PS.
Jeg kan iøvrigt fortælle at jeg ligesom Folmer allerede har, får en ny
skammelcedes her til efteråret, 480hk
osv. i støvblå... (Firma skodfarve) Jeg ville nu hellere ha haft en Scania
R500 V8

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk
Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will
miss things.



Ukendt (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-05-08 17:09


>PS.
>Jeg kan iøvrigt fortælle at jeg ligesom Folmer allerede har, får en ny
>skammelcedes her til efteråret, 480hk
>osv. i støvblå... (Firma skodfarve) Jeg ville nu hellere ha haft en Scania
>R500 V8

Jeg syntes da at du og Folmer uden smålig skelen til økonomi
osv,selvfølgelig skal ha' ret til selv at vælge firma øse
/gubbi

Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 18:07

On Thu, 29 May 2008 17:12:45 +0200, "Martin Vollert" <mit
fornavn@ertele.dk> wrote:


>> Situationen er bedret. I hvert fald på Fyn.
>>
>> Nu er der pludselig blevet så meget plads mellem bilerne, at det ikke
>> mindre end 9 gange, uden nogen som helst besværligheder, var muligt
>> for personbiler at komme fra ydersporet og ind på decellerationsbanen,
>> imellem både last- og personbiler.
>>
>> Og det var kun hvad jeg så!
>>
>> Det må siges at være en hurtig bedring i forholdene.

>--

Ja, det hjælper åbenbart med lidt grovmobning her i dfb.

>--

>Jeg må nu sige at det plejer også at være min oplevelse, i den virkelige
>verden.
>
>> Det eneste lille men opstod, da én som kom direkte fra yderbanen og
>> ind på frakørselen, var ved at kollidere med én som kom i nødsporet,
>> og havde samme ærinde.
>
>Jamen hva ligner det osse at trække sådan ind når jeg kommer i nødsporet,
>jeg har jo mest travlt.....

>--

Det kunne godt starte en ny debat.

>--

>> Der blev ikke på noget tidspunkt vist frygt af nogen af de 9
>> involverede.
>
>Nope det er aldrig de slapsvanse her fra gruppen man møder på vejene.

>--

Nej, jeg tror s'gu heller ikke de kører ret meget. Jeg får
heller ikke nær så mange fuck-fingre, som der er skribenter her. Det
er nok lidt lissom med lystsejlerne. De ligger for det meste i havn,
og drikker sig stive.

>--

>> Hvorfor er det så at det er så helvedes besværligt når det går den
>> anden vej?
>
>Tjaa det er jo nok fordi motorvejen ikke er til lastbiler men kun til
>personbiler med 1 person som altid har mere travlt end andre.

>--

Nårh ja, det havde jeg ikke lige tænkt på.

>--

>> Nå for satan. Nu var jeg lige ved at glemme hvad det var jeg var i
>> tvivl om.
>>
>> Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
>> noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
>> forrige tråd?
>>
>> Men der er helt sikkert en god forklaring.
>
>Ja jeg er også vil efter at høre den, men det ender sgu nok med at det er
>dig som er massepsykotisk og dobbeltmoralsk hvis jeg kender skrighalsene i
>gruppen ret..

>--

Det er jeg helt klar over. Men jeg har opnået "licence to kill"

>--

>PS.
>Jeg kan iøvrigt fortælle at jeg ligesom Folmer allerede har, får en ny
>skammelcedes her til efteråret, 480hk
>osv. i støvblå... (Firma skodfarve)

>--

Er det den der standardfarve fra M-B?? De er eksperter i at lakere
lastbiler i farver der får dem til at se ud som om de er 8 år gamle,
på 8 uger.

Men ellers synes jeg at M-B er en helt OK bil.

>--

> Jeg ville nu hellere ha haft en Scania
>R500 V8

>--

Det er jeg ikke sikker på at jeg ville. Der er s'gu mere plads i
tyskerne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Martin Vollert (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Martin Vollert


Dato : 29-05-08 18:33


Folmer Rasmussen havde fået den ide at fortælle:
>> PS.
>> Jeg kan iøvrigt fortælle at jeg ligesom Folmer allerede har, får en
>> ny skammelcedes her til efteråret, 480hk
>> osv. i støvblå... (Firma skodfarve)
>
>> --
>
> Er det den der standardfarve fra M-B?? De er eksperter i at lakere
> lastbiler i farver der får dem til at se ud som om de er 8 år gamle,
> på 8 uger.


Noo det er en Firmafarve, LM = Lemvigh Müller = stålgrossist.

> Men ellers synes jeg at M-B er en helt OK bil.

Ja de er da helt ok, vi har flere af dem og de er kommet langt de sidste
3-5år


>> Jeg ville nu hellere ha haft en Scania
>> R500 V8
>
>> --
>
> Det er jeg ikke sikker på at jeg ville. Der er s'gu mere plads i
> tyskerne.

Jaa uden tvivl, der er nok flere som ville slår en Scania på pladsen, men nu
skal vi ikke sove/bo i bilerne, så det punkt med pladsen er ikke så vigtigt,
bare vi kan få en køje til vores daglig 45min lur er vi ok
--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk
Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will
miss things.





Fly Christensen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Fly Christensen


Dato : 29-05-08 17:21

On Thu, 29 May 2008 16:52:52 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Nu er jeg kommet i tvivl, og vil derfor spørge panelet til råds. I min
>alder er det ikke godt for psyken, at der er noget man ikke véd.
>
>Vi skrev for nyligt side op og side ned om indfletning på motorvej.
>Der var ikke grænser for hvor lidt plads der var mellem lastbilerne.
>Det var chikanekørsel, det var hjernedødt, og lastbilchaufførerne
>havde i sinde at begå overlagt mord. Intet mindre.

På vej hvem, skal jeg via motorvej på i Vojens sydgående. Masser af
lastbiler i højre spor og masser af biler i venstre spor. Lastbilerne
havde således ikke en jordisk chance for at kunne trække ud.

4 biler på række. Jeg er nummer 3. Nummer 1 begynder at bremse i
accelerationssporet i stedet for at komme frem foran lastbilen! Det var
meget tæt på, at vi blev klemt godt og grundigt på grund af nummer 1.

>Nu kan jeg så offentliggøre en rigtig god nyhed.
>
>Situationen er bedret. I hvert fald på Fyn.
>
>Nu er der pludselig blevet så meget plads mellem bilerne, at det ikke
>mindre end 9 gange, uden nogen som helst besværligheder, var muligt
>for personbiler at komme fra ydersporet og ind på decellerationsbanen,
>imellem både last- og personbiler.
>
>Og det var kun hvad jeg så!

Det er en klassiker på Fyn.

>Det må siges at være en hurtig bedring i forholdene.
>
>Det eneste lille men opstod, da én som kom direkte fra yderbanen og
>ind på frakørselen, var ved at kollidere med én som kom i nødsporet,
>og havde samme ærinde.

Man må også kun bruge nødsporet i nødstilfælde!

>Der blev ikke på noget tidspunkt vist frygt af nogen af de 9
>involverede.

På Fyn udvises der ingen frygt. Omkring Vissenbjerg er der masser af
eksempler herpå.

>Hvorfor er det så at det er så helvedes besværligt når det går den
>anden vej?

Der skal man jo pludselig tænke over flere ting på én gang. Ved
afkørsler skal man bare hive i rattet.

>Nå for satan. Nu var jeg lige ved at glemme hvad det var jeg var i
>tvivl om.
>
>Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
>noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
>forrige tråd?
>
>Men der er helt sikkert en god forklaring.

Det er betrækket igen.

Fly

alexbo (29-05-2008)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 29-05-08 18:30


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev

> Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
> noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
> forrige tråd?
> Men der er helt sikkert en god forklaring.

Forfølgelsesvanvid.

Der var ikke een eneste i din tråd "A´propos indfletning på motorvej" der
påstod du kunne have kørt anderledes end du gjorde.

Hvis det skulle være tråden " Er truckere mere hjernedøde end andre" du
henviser til
med "Follow-up til indfletning på motorvej." er det svært ikke at svare ja
til første trådspørgsmål.

mvh
Alex Christensen








Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 18:52

On Thu, 29 May 2008 19:29:30 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

>
>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev
>
>> Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
>> noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
>> forrige tråd?
>> Men der er helt sikkert en god forklaring.
>
>Forfølgelsesvanvid.
>
>Der var ikke een eneste i din tråd "A´propos indfletning på motorvej" der
>påstod du kunne have kørt anderledes end du gjorde.
>
>Hvis det skulle være tråden " Er truckere mere hjernedøde end andre" du
>henviser til
>med "Follow-up til indfletning på motorvej." er det svært ikke at svare ja
>til første trådspørgsmål.

>--

Alex, uanset hvad du påstår, er det min mening at du ikke kan li'
lastbilchauffører, og jeg tror heller ikke du er alt for glad for
lastbiler, som sådan.

Du er skideskrap til at finde ting på nettet. §§ - og den slags, og
dine indlæg er veldokumenterede stort set hver gang.

Jeg mener at kunne huske, at du har skruet på biler, også lastbiler,
men jeg har ellers ikke nogen idé om hvad du laver.

Jeg kan ikke begribe, at du ikke, i lighed med de fleste andre kan se,
at det du kalder "min forfølgelsesvanvid", er delvis påtaget, fordi
jeg ikke er til de samme meget korrekte og meget researchede, men
knastørre indlæg du leverer.

Jeg nyder at køre bil. Det er ligemeget om den er stor eller lille.
Jeg anstrenger mig hver dag på, ikke at være til unødig ulempe for
nogen i trafikken. Det kan du tro på, eller lade være.

Tilbage er der kun at konstatere, at du sikkert har en højt udviklet
humor, men den er en anelse forskellig fra min.

Det kan der nok ikke laves om på.

--

Venlig hilsen
Folmer

alexbo (29-05-2008)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 29-05-08 19:20


"Folmer Rasmussen" skrev

>>> Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
>>> noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
>>> forrige tråd?
>>> Men der er helt sikkert en god forklaring.

> Tilbage er der kun at konstatere, at du sikkert har en højt udviklet
> humor, men den er en anelse forskellig fra min.
> Det kan der nok ikke laves om på.

Du har sikkert ret, jeg finder det ikke specielt morsomt at kalde andre for
skrighalse, dobbeltmoralske og psykotiske, og da slet ikke når man selv er
ømskindet.

Men jeg vil for eftertiden se dine indlæg i et mere muntert lys.

mvh
Alex Christensen



Folmer Rasmussen (29-05-2008)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 29-05-08 19:45

On Thu, 29 May 2008 20:20:14 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

>
>"Folmer Rasmussen" skrev
>
>>>> Jo, jeg er i tvivl om, om det skyldes dobbeltmoral, massepsykose eller
>>>> noget helt andet, hos de skrighalse der optrådte på slap line i
>>>> forrige tråd?
>>>> Men der er helt sikkert en god forklaring.
>
>> Tilbage er der kun at konstatere, at du sikkert har en højt udviklet
>> humor, men den er en anelse forskellig fra min.
>> Det kan der nok ikke laves om på.
>
>Du har sikkert ret, jeg finder det ikke specielt morsomt at kalde andre for
>skrighalse, dobbeltmoralske og psykotiske, og da slet ikke når man selv er
>ømskindet.
>
>Men jeg vil for eftertiden se dine indlæg i et mere muntert lys.

>--

Der kan du selv se.

Der er allerede sket en opblødning på under 14 dage. Skrighals,
dobbeltmoralsk og psykotisk er for vand at regne mod hjernedød, morder
og tosse.

Det undrer mig bare lidt, at da hørte man ikke noget fra dig.

Jeg er ikke engang sikker på at ordet dobbeltmoralsk er i familie med
de to andre begreber, men det finder du på Google på et øjeblik. Det
er jeg sikker på.

Hvis det muntre lys skal skinne, var det måske en god idé også at
Google ordet smiley.

--

Venlig hilsen
Folmer

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177502
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408534
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste