En Ommér - en dysning historie
Fra : Dak

Dato : 29-05-08 18:09

Ja så fik jeg den sluttestet på dynojet rulle bænken. Og resultatet var den
lidt nedslående.

Fik at vide at det skulle være noget af det letteste i verden og de havde
gjort det på rigtige mange af min model, troede jeg at det skulle være let
og smertefrit.

Men mit liv i en nøddeskal. så skulle det ikke være det.

Mekanikeren fik set på papiret i rigtig lang tid og kunne vistnok
konstaterer at at i mit tilfælde så havde monteringen af jetkittet og
dysningen den modsatte effekt. Den nuværende kurve var vist nedenunder
den originale kurve. Så tror fanden han så så lang tid på papiret. :)

Først troede jeg jo bare at man skulle vende sig til at cyklen kører
anderledes men så meget for mine kørefornemmelse. Men nu er den begyndt
at tikke voldsomt ved tomgang, har det mon også nogen sammenhæng?

Nå men fortsættelse følger på næste fredag(forhåbentlig).

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-08 18:14

> [...]
> dysningen den modsatte effekt. Den nuværende kurve var vist nedenunder
> den originale kurve. Så tror fanden han så så lang tid på papiret. :)

Nå det tror jeg nu ikke er så unormalt, jeg kender da mange der har ødelagt
deres karburatorer med et dyno kit

Mvh Ove som ALDRIG skal have monteret et dyno kit.