Så er man heldig (Filmklip)
Fra : OZ3BTO

Dato : 26-05-08 00:47

Fra : Tau

Dato : 26-05-08 06:22

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:g1ctse$2o27$1@newsbin.cybercity.dk...
> Utroligt at han redder den der....
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=biker-loses-bike_hygge.flv&id=7979

Det ser sku lidt for opstillet ud, jeg tror det er filmtrick.

Poul

Fra : OZ3BTO

Dato : 26-05-08 12:47

"Tau" <craner@craner.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Det ser sku lidt for opstillet ud, jeg tror det er filmtrick.

Var vi også inde på igår aftes inden den blev postet .. Dog ser det ægte nok
ud

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 26-05-08 06:26

On May 26, 1:47 pm, "OZ3BTO" <n...@spam.dk> wrote:

> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=bike...

> Var vi også inde på igår aftes inden den blev postet .. Dog ser det ægte nok
> ud

Det er en reklame for arnette solbriller.

Fra : ukristoff@gmail.com

Dato : 26-05-08 07:02

Det ser da lidt sjovt ud den måde han falder af på, ligesom han
slipper styret og triller baglæns af motorcyklen, han har jo ikke
specielt meget fart på der, ellers ville man da ikke kunne løbe cyklen
op som han gør. Man kan jo bare se når de falder af i MotoGP eller
hvilken som helst anden klasse, der forsætter cyklerne noget hurtigere
end piloten kan nå at løbe efter dem.

--
Ulrik Kristoffersen

Fra : Armand

Dato : 26-05-08 15:09

ukristoff@gmail.com skrev:
> [...]
> op som han gør. Man kan jo bare se når de falder af i MotoGP eller
> hvilken som helst anden klasse, der forsætter cyklerne noget hurtigere

Der kan være stor forskel på hvor skarp kurven, og dermed
gennemkørsels-hastigheden er!

--
Armand.
(der ellers mener at man skal huske at spise brød til alt der findes på

Fra : N/A

Dato : 26-05-08 15:09

Fra : Jacob

Dato : 26-05-08 17:29

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Utroligt at han redder den der....
> http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=biker-loses-bike_hygge.flv&id=7979

Knap så utroligt, når det er en reklame. Her er flere af samme slags:

http://www.truveo.com/tag/arnette

Og et par billeder - læg mærke til, at når der står "notorious" i slutningen
af videoen, er det skrevet på samme måde som på billederne:

http://www.grindtv.com/gallery/2787/Arnette+NOTORIOUS/77825/

Dani Pedrosa og Arnette:

http://www.arnette.com/surf/index.html?id_country=international

Videon er en af en serie, som er beslægtet med videoen af en gut, som surfer
med en haj som trækdyr :)

http://www.youtube.com/watch?v=6zc79UQj1hQ

Mvh Jacob