VFR og FI-lampe
Fra : Finn

Dato : 25-05-08 21:45

Hej gruppe

Er der nogen som har erfaring med VFR800
og lys i FI-lampen.
I eftermiddags da jeg kørte nordpå mellem Ålborg
og Hjørring begyndte FI-lampen at lyse.
Jeg tror først at den begyndte at lyse efter at jeg havde
drejet lidt ekstra på gashåndtaget, men jeg er ikke sikker.
Da jeg havde været hjemme i ca. en time startede jeg
maskinen igen og der var ikke lys i lampen.
Er der nogen som har et bud på hvorfor lampen kan lyse
i perioder?

Finn VFR800

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 26-05-08 15:06

"Finn" <autzen(fjern)@post10.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> maskinen igen og der var ikke lys i lampen.
> Er der nogen som har et bud på hvorfor lampen kan lyse

Hvis du har en Haynes manual vil du kunne gå ind og læse om, hvordan du kan
udlæse fejlkoder.
Har du ikke en sådan bog, så kan du gå ind på www.vfr.dk og finde en manual.
Vejviser: Information - Dokumenter - Manualer
Hilsen Matthias
VFR 800